Regulamin VII Otwartej Konferencji SPIN


1. Postanowienia ogólne

  1. Konferencja „VII Otwarta Konferencja Service Process Improvement Network”, zwana w dalszej części regulaminu Konferencją, odbędzie się w dniach 21-22 lutego 2019 roku w: dzień 1 – budynku Zespołu Dydaktycznego UJ, ul. Gronostajowa 7 w Krakowie, dzień 2 – budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ, ul. prof. Stanisława Łojasiewicza 4 w Krakowie.
  2. Organizatorem Konferencji jest Stowarzyszenie SPIN. Współorganizatorem wydarzenia jest Uniwersytet Jagielloński.
  3. Szczegóły organizacyjne (w tym informacje o programie, lokalizacji, prelegentach i kosztach uczestnictwa) dotyczące Konferencji znajdują na stronie: www.spinetwork.pl

2. Zasady uczestnictwa

  1. Warunkiem udziału w Konferencji jest zgłoszenie uczestnictwa wyłącznie za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji: http://spinetwork.pl/konferencja-rejestracja.
  2. Liczba Uczestników Konferencji jest ograniczona, a o możliwości uczestnictwa w Konferencji decyduje rodzaj zarezerwowanego pakietu uczestnictwa, dokonanie płatności w wyznaczonym terminie oraz kolejność zgłoszeń. Osoby, które zakwalifikują się na Konferencję, zostaną o tym powiadomione drogą mailową.
  3. Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
  4. Udział w pierwszym dniu Konferencji jest bezpłatny.
  5. Udział w drugim dniu Konferencji jest płatny i wynosi 500 PLN. Wykupienie płatnego pakietu uczestnictwa gwarantuje także udział w bezpłatnej części Konferencji. Opłat należy dokonywać na konto 34 2030 0045 1110 0000 0423 8490 do 5 dni od rejestracji, jednak nie później niż do 14.02.2019 r. w tytule przelewu wpisując: VII Otwarta Konferencja SPIN – Imię i Nazwisko.
  6. Organizatorzy nie zapewniają dojazdu na Konferencję, posiłków podczas przerw obiadowych (za wyjątkiem uczestników, którzy opłacili udział w drugim dniu) ani noclegów.
  7. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń uczestnictwa w Konferencji upływa w dniu 14 lutego 2019 r. lub po wyczerpaniu miejsc.
  8. W przypadku osób, które otrzymały potwierdzenie uczestnictwa w ramach pakietu podstawowego (pierwszy dzień), bezpłatna rezygnacja z udziału w Konferencji jest możliwa w terminie do 10 dni przed wydarzeniem. Rezygnację należy składać w formie pisemnej drogą elektroniczną na adres konferencja@spinetwork.pl (tytuł wiadomości: Rezygnacja z udziału w VII Otwartej Konferencji SPIN – Imię i Nazwisko).
  9. W przypadku osób, które otrzymały potwierdzenie uczestnictwa w ramach pakietu bezpłatnego, rezygnacja z uczestnictwa w terminie późniejszym niż mowa w pkt. 6 wiąże się z poniesieniem przez uczestnika kosztów organizacyjnych w wysokości 50 PLN netto. Uczestnik dokona wpłaty dobrowolnie na konto 34 2030 0045 1110 0000 0423 8490 w terminie do 7 dni od daty zakończenia Konferencji.
  10. W przypadku osób, które zgłosiły oraz opłaciły swój udział w ramach pakietu płatnego (warsztaty w drugim dniu Konferencji) i rezygnują z uczestnictwa w Konferencji do 10 dni przed wydarzeniem, przysługuje zwrot 50% wpłaconej kwoty. W przypadku rezygnacji po tym terminie uiszczona kwota nie zostanie zwrócona przez Organizatora. Uczestnik może jednakże wskazać inną osobę na swoje miejsce, jeżeli poinformuje o tym fakcie Organizatora do 10 dni przed wydarzeniem. Korespondencję w sprawach rezygnacji lub zmian uczestników należy kierować na adres: konferencja@spinetwork.pl.
  11. W przypadku odwołania warsztatów z przyczyn niezależnych od Organizatora (np. niewystarczająca liczba zgłoszonych osób) uczestnikowi przysługuje prawo wyboru innego warsztatu.
  12. Uczestnik Konferencji zobowiązuje się do przestrzegania regulaminów wewnętrznych, zasad bezpieczeństwa BHP i PPoż. i innych zasad panujących w obiekcie, w którym organizowana jest Konferencja.
  13. Przed wejściem na salę, w której odbywa się Konferencja, należy posiadać identyfikator w widocznym miejscu. Identyfikatory będą do odbioru w specjalnie do tego przeznaczonym miejscu rejestracji uczestników.

3. Zgoda na rozpowszechnianie wizerunku i na przetwarzanie danych osobowych

  1. Konferencja będzie fotografowana i filmowana przez Organizatora.
  2. Zgłoszenie uczestnictwa jest równoznaczne z wyrażeniem przez uczestnika zgody na rozpowszechnianie jego wizerunku na zdjęciach i nagraniach z Konferencji, w szczególności na stronie internetowej organizatora oraz innych materiałach pokonferencyjnych.
  3. Organizator przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.

4. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany kolejności wystąpień z przyczyn od niego niezależnych.
    Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu Konferencji z przyczyn od niego niezależnych.
    Organizator zastrzega sobie prawo odwołania Konferencji w przypadku zbyt małej liczby uczestników lub z powodu innych zdarzeń losowych, od niego niezależnych.
  2. W przypadku odwołania Konferencji Organizator zobowiązują się powiadomić o tym fakcie uczestników najpóźniej 3 dni przed planowaną datą Konferencji.
  3. W przypadku odwołania Konferencji z przyczyn leżących po stronie Organizatora, uczestnikowi przysługuje prawo do zwrotu uiszczonej opłaty w całości, a w przypadku odwołania Konferencji z przyczyn niezależnych od Organizatora, które uniemożliwią przeprowadzenie Konferencji, uczestnikowi przysługuje prawo zwrotu 50% opłaty konferencyjnej.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.