VII Konferencja
|
Już po raz siódmy mamy przyjemność zaprosić na Otwartą Konferencję, organizowaną przez i dla pasjonatów ciągłego doskonalenia procesów w biurze. Poprzez nasze kolejne spotkanie pragniemy budować w Krakowie środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie metod zarządzania i optymalizacji procesów.
Dzień pierwszy konferencji to 9 wystąpień praktyków ciągłego doskonalenia oraz jeden panel dyskusyjny – maksimum treści, zero sprzedaży. Ten dzień jest darmowy i otwarty dla wszystkich.
Dzień drugi to warsztaty oraz dyskusje w formule Open Space. Koszt drugiego dnia to 500zł.
Cała konferencja prowadzona jest w języku polskim. W dniu pierwszym dostępne będzie tłumaczenie symultaniczne na język angielski.
REJESTRACJA ZAKOŃCZONA – LIMIT MIEJSC WYCZERPANY
DZIEŃ 2 | |
---|---|
start | Aktywności |
8:37 | Rejestracja, poranna kawa |
9:07 | Warsztaty (jeden do wyboru):
1. Zmiana boli. Jeśli nie boli, to nie jest to zmiana. – Andrzej Kinastowski, Office Samurai
2. Value Stream Mapping – Flor Martinez Reyes, Heineken
3. Symulacja O!Game – Krzysztof Pimpicki, Wojciech Świątek, Positive Productivity
4. Standaryzowanie pracy w biurze – działaj z głową – Zuzanna Pamuła, Lundbeck GBS Kraków
5. Przygotowanie procesu do automatyzacji – Dominik Jaskulski, Stowarzyszenie SPIN
6. Jak przygotować firmę do cyfryzacji? Warsztat z mapowania procesów – Łukasz Czaczkowski, Edisonda
7. Diagram Ishikawy i Metoda Pareto, czyli o tym jak szukać i rozwiązywać problemy w procesach? – Justyna Maciąg, Uniwersytet Jagielloński
8. Czy wiem czego nie wiem? Testowanie hipotez – Luiza Janota-Głuchowska, Paweł Kokorczak, Bartosz Kolasa, AXA
9. Lean Leadership – jak skutecznie przewodzić organizacji – Konrad Pluciński, Impel Business Solutions |
12:37 | Przygotowanie tematów Open Space |
13:27 | Lunch |
14:17 | Open Space slot 1 |
15:02 | Open Space slot 2 |
15:47 | Open Space slot 3 |
16:32 | Podsumowanie i zamknięcie konferencji |
Przeczytaj regulamin konferencji.
Kontakt w sprawie konferencji SPIN:
konferencja@spinetwork.pl
REJESTRACJA ZAKOŃCZONA – LIMIT MIEJSC WYCZERPANY
Miejsce konferencji:
Dzień 1 – Zespół Dydaktyczno-Biblioteczny UJ (parter: aula)
Dzień 2 – Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ (sala 0.103 i 1 i 2 piętro w skrzydle bezpośrednio nad nią)
Adres: Dzień 1: Zespół Dydaktyczno-Biblioteczny (parter: aula) Dzień 2: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej (sala 0.103) Na miejsce można dojechać komunikacją miejską tramwajami nr 18, 52, 11, 17. |
Uczelnia gospodarz:
Sponsorzy:
Partnerzy wydarzenia: