XIV Konferencja
|
W dniach 15-16 lutego 2023 r. zapraszamy na czternastą Otwartą Konferencję Service Process Improvement Network, która odbędzie się w Krakowie. Z przyjemnością informujemy, że okres wydarzeń on-line mamy już za sobą! Tegoroczna edycja nastawiona jest przede wszystkim na networking i odbędzie się w formie stacjonarnej.
Pierwszego dnia (środa) spotkamy się na całodziennych warsztatach, które pozwolą Wam pogłębić wiedzę oraz nawiązać nowe znajomości. Warsztaty prowadzone będą przez ekspertów w swoich dziedzinach. Udział w tym dniu jest płatny i kosztuje 900 zł netto + VAT (1107 zł brutto). Warsztaty odbywają się w Krakowie, w Hotelu Metropolo by Golden Tulip na ulicy Orzechowej 11.
Drugiego dnia (czwartek) zapraszamy na część wykładową konferencji, która odbędzie się w budynku Zespołu Dydaktyczno-Bibliotecznego na Kampusie 600-Lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Gronostajowa 7. Ten dzień jest bezpłatny i dostępny dla wszystkich. Osoby, które wykupiły udział w dniu warsztatowym, posiadają gwarancję miejsca oraz zapewniony obiad w trakcie wydarzenia.
Po zakończeniu konferencji zapraszamy uczestników na nieformalne after-party.
REJESTRACJA ZAKOŃCZONA
PLAN KONFERENCJI
Konferencja podzielona jest na części:
-
- praktyczną – całodniowe warsztaty prowadzone przez ekspertów,
- inspirującą & networkingową – prelekcje ekspertów oraz wieczorne after party.
Udział w konferencji możliwy jest po dokonaniu zapisu za pośrednictwem formularza.
HARMONOGRAM KONFERENCJI
Dzień 1 (środa, 15 lutego) – całodniowe warsztaty
DZIEŃ 1 – warsztaty (środa) | |
---|---|
start | Aktywności |
8:17 – 9:07 |
Rejestracja na konferencję |
9:07 – 17:07 |
Warsztaty (jeden do wyboru): 1. Skuteczność przez radykalnie otwartą komunikację – Dariusz Klupi, Adaptacja Szczegółowe opisy warsztatów dostępne są poniżej. |
Dzień 2 (czwartek, 16 lutego) – wykłady i networking
DZIEŃ 2 – wykłady i networking (czwartek) | |||
---|---|---|---|
czas trwania | Temat | Prowadzący | |
8:07 – 9:07 | Rejestracja uczestników | ||
9:07 – 9:27 | Rozpoczęcie konferencji | Zuzanna Pamuła | |
9:27 – 9:57 | Dobór naturalny w doskonaleniu procesów | Andrzej Kinastowski | |
9:57 – 10:27 | Oscarowe role – improwizowane zarządzanie | Tymoteusz Myśliwiec, Miłosz Wonorski |
|
10:27 – 10:47 | Przerwa kawowa | ||
10:47 – 11:17 | DRUŻYNY – Jak skutecznie transferować wiedzę w organizacji? | Anna Głowacka, Natalia Jażdżewska |
|
11:17 – 11:47 | Analiza Fit-Gap jako wprowadzenie do standaryzacji procesów biznesowych | Monika Kieć | |
11:47 – 12:17 | Od ligi okręgowej do ligi mistrzów w dziewięciu krokach | Michał Wolak | |
12:17 – 13:17 | Przerwa obiadowa | ||
13:17 – 13:47 | Transformacja cyfrowa w służbie Lean management | Maciej Ryfa | |
13:47 – 14:17 | Skuteczność przez radykalnie otwartą komunikację | Dariusz Klupi | |
14:17 – 14:37 | Przerwa kawowa | ||
14:37 – 15:07 | Improwizacja dla zwinności | Marcin Tyrol | |
15:07 – 15:37 | Dlaczego projekty w organizacjach procesowych nie idą “książkowo” | Igor Mróz | |
15:37 – 15:57 | Zakończenie konferencji | Zuzanna Pamuła |
REJESTRACJA ZAKOŃCZONA
PRELEGENCI – WYKŁADY
Wykłady są prowadzone w drugim dniu konferencji – 16 lutego 2023.
OPISY WARSZTATÓW
Warsztaty trwają 8 godzin i są prowadzone w pierwszym dniu konferencji – 15 lutego 2023.
1. Skuteczność przez radykalnie otwartą komunikację – Dariusz Klupi, Adaptacja Poziom podstawowy |
|
Efektywna komunikacja okazuje się być bardzo złożonym tematem i z moich doświadczeń wynika, że ważna jest samo-świadomość: czy wiemy co czujemy, czego potrzebujemy i co chcemy osiągnąć. W pierwszej części warsztatów uczestnicy będą mieli okazję stworzyć w sposób ustrukturyzowany alternatywną wersję komunikatu, który nie “zadziałał” w przeszłości. W drugiej, omówimy przypadki i jeżeli będzie taka potrzeba, wesprzemy się teorią. |
|
Dariusz Klupi – Założyciel w Adaptacja (adaptacja.works sp. z o.o.) W swoim podejściu do technik zwinnych i nowoczesnego zarządzania, łączę 20 lat tworzenia systemów informatycznych w roli programisty, z tym, co uważam za swoje największe talenty: świadomość współzależności systemowej, umiejętność wyobrażania sobie przyszłości, wcielania teorii w praktykę i wrażliwość na emocje. 25 lat pracy u 10-ciu pracodawców, w tym 16 lat w Szwajcarii i blisko rok w Hongkongu, dla bardzo dużych i małych organizacji. Od 2017 prowadzę firmę Adaptacja. Fascynują mnie tematy: Agile, Scrum, Holacracy, myślenie systemowe, teoria integralna, nowy paradygmat przywództwa, organizacje turkusowe, i to wszystko stosowane w duchu NVC. Lubię trudne sytuacje i największą satysfakcję czerpię, gdy uda mi się przełamać impas lub osiągnąć sukces tam, gdzie na początku były słabe rokowania 😀 |
2. Po co nam Problem Solving? – Dawid Żabiński, Stowarzyszenie SPIN Poziom podstawowy |
|
Abraham Maslow powiedział „Gdy twoim jedynym narzędziem jest młotek, wszystko zaczyna ci przypominać gwoździe.“
Czasami zdarza się nam, że podchodzimy do problemu z przysłowiowym młotkiem szukając „gwoździa”. Ale czy to jest to rozwiązanie którego szukamy? Czy naszym problemem jest rzeczywiście gwóźdź?
Problem solving daje nam możliwość zidentyfikowania rzeczywistego problemu oraz pozwala spojrzeć na problem holistycznie, szukając i testując rozwiązania, które mogą okazać się mało…spektakularne 🙂
Warsztat jest dla Ciebie, jeśli jesteś osobą otwartą na poznanie metod kompleksowego podejścia do rozwiązywania problemów.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zapraszam do kontaktu: https://www.linkedin.com/in/
Plan warsztatu:
|
|
Dawid Żabiński, prezes w Stowarzyszenie SPIN Dawid rozpoczął swoją karierę zadowową w 2012 roku. Od 2014 związany z Continuous Improvement & Lean Management. Prowadził projekty związane z optymalizacją, standaryzacją i transformacją procesów księgowych oraz bankowych. Doświadczenie zawodowe: IBM, State Street Bank, IG Group. Wykładowca na studiach podyplomowych na UJ. Absolwent studiów podyplomowych Zarządzanie Projektami oraz Master of Lean Management na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. |
3. Process Discovery – jak odkrywać procesy do automatyzacji – Dagmara Gwiazdoń, Office Samurai Poziom podstawowy |
|
Automatyzacja procesów otworzy przed Wami dodatkowe możliwości w obszarze usprawnień. Jednak znalezienie odpowiednich kandydatów do automatyzacji spośród wielu procesów może okazać się dużym wyzwaniem. W trakcie warsztatu dowiesz się:
Warsztat przeznaczony jest dla:
|
|
Dagmara Gwiazdoń, Senior Automation Consultant w Office Samurai Dagmara jest związana z Office Samurai od 2020, obecnie na stanowisku Senior Automation Consultant. Jest Developerem RPA z doświadczeniem w automatyzacji procesów w technologii UiPath. Pełni również rolę Analityka Biznesowego poszukującego procesów do automatyzacji, przygotowującego oraz dokumentującego procesy – wykorzystując przy tym 3-letnie doświadczenie w usprawnianiu procesów jako konsultant Lean Management. W wolnym czasie nie rozstaje się z drutami, dziergając zimowy asortyment. |
4. Jak rozwijać kompetencje pracowników poprzez mentoring – Natalia Jażdżewska, PATH Szkoła Doskonalenia Poziom zaawansowany |
|
Celem warsztatów jest poznanie sprawdzonych praktyk w mentoringu na kilku przykładach rozwijanych kompetencji Lean Management zarówno w firmach usługowych jak i produkcyjnych. Wymagania dla uczestników: |
|
Natalia Jażdżewska, Lean Mentor & Practitioner, właścicielka w PATH Szkoła Doskonalenia Praktykująca Lean Management managerka od kilkunastu. Mentorka, pasjonatka edukacji. Doświadczenie zdobywała w produkcji, od kilku lat wspiera transformację Lean w usługach. Aktualnie rozwija autorską ideę drużyn, jako sposób na transferowanie wiedzy i umiejętności w firmie. Po godzinach właścicielka firmy treningowej PATH- Szkoła Doskonalenia, w ramach której m.in współtworzy studia podyplomowe Lean Six Sigma Ekspert; uruchomiła kilka kursów blended learning. Nieustannie propaguje ideę mentoringu, jako najlepszy sposób na rozwój kompetencji. Poza pracą realizuje się w inicjatywach non-profit, wcześniej aktywnie działając w Fundacji Lean Education, a od roku rozwija ideę Lady Lean Network, promującą rolę kobiet w środowisku Lean. |
5. Lean Six Sigma Yellow Belt – Anna Grabowska-Grabiec, go4sixsigma | |
Plan szkolenia Lean Six Sigma Yellow Belt
|
|
Anna Grabowska-Grabiec – trener w go4sixsigma Anna jest certyfikowanym Lean Six Sigma Master Black Beltem, trenerem na poziomie LSS Yellow, Green oraz Black Belt. Założyciel firmy szkoleniowej go4sixsigma z certyfikacjami przeprowadzonymi w ponad 100 krajach, współzałożyciel SPIN oraz były menadżer zespołów Process Excellence w międzynarodowych korporacjach. Zainteresowana obszarem wpływu kultury korporacyjnej na wdrażanie zmian w środowiskach wielokulturowych. Wykładowca akademicki na uczelniach w kraju i za granicą. Miłośniczka podróżowania i zmian. |
6. Lego Scrum City – najpopularniejszy Agile framework w praktyce – Anna Jaworska, Stowarzyszenie SPIN Poziom podstawowy |
|
Głównym celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z podstawami pracy w Scrumie. Warsztaty będą miały charakter symulacji realnej pracy we frameworku, co pozwoli uczestnikom osobiście doświadczyć pracy iteracyjnej, ceremonii scrumowych i znaczenia artefaktów. Podczas warsztatów uczestnicy będą mieć możliwość poznania ról występujących w scrumie, zrozumieć znaczenie inspekcji oraz adaptacji i samoorganizującego się zespołu. Warsztaty prowadzone będą z wykorzystaniem klocków Lego i będą wzbogacone o dyskusje i refleksje uczestników z doświadczenia symulacji faz procesu scrumowego. |
|
Anna Jaworska, Stowarzyszenie SPIN Doświadczony project manager, scrum master i agile coach. Od lat wspiera budowę silnych zespołów w oparciu o wartości oraz wzajemną, otwartą współpracę. |
7. Napisz swojego pierwszego bota w UiPath – Anna Maziarz, Office Samurai Poziom podstawowy |
|
Na tym praktycznym warsztacie zobaczysz jeden z najpopularniejszych programów do automatyzowania procesów biznesowych: UiPath. Zrozumiesz logikę, jaką rządzi się pisanie robotów. Na tym warsztacie napiszesz swojego pierwszego robota. Jak dasz mu na imię? |
|
Anna Maziarz, Automation Consultant w Office Samurai Automation Consultant w firmie Office Samurai od 2020 roku. W pracy łączy dwa stanowiska Developer RPA oraz Business Analyst. Zajmuję się analizą potencjalnych procesów do automatyzacji oraz tworzeniem robotów w technologii, w której się specjalizuje, czyli UiPath. Przygodę z automatyzacją rozpoczęła od tworzenia skryptów z wykorzystaniem języka Python, w celu usprawnienia procesów w firmie outsourcingowej. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Informatyka ze specjalizacją Analiza dużych zbiorów danych. Wraz z zespołem zdobywczyni drugiego miejsca w UiPath HyperHack 2020 w kategorii Chat Bot. Prywatnie uwielbia czytać kryminały i thrillery oraz układać puzzle. |
8. Jak narzekania transformować na rozwiązania? – Michał Wolak, Lean Action Poziom podstawowy |
|
Dlaczego Polacy lubią narzekać? A więc zaczniemy od poznania źródeł tych narzekań, a potem stosując kilka technik leanowych przejdziemy do transformacji tych narzekań na rozwiązania. A następnie zajmiemy się dwoma typami myślenia o osiąganiu celów, wypływających z nich rezultatów w działaniu, a przede wszystkim jak je zmienić u siebie i innych. Bo dobre produkty pochodzą z dobrych procesów, a dobre procesy z dobrego myślenia! |
|
Michał Wolak, prezes w Lean Action Ekspert i trener Lean Management. Prowadzi projekty doradczo-wdrożeniowe oraz szkoli z zakresu Lean Management zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych (SSC i BPO). Posiada osiemnastoletnie doświadczenie trenerskie, coachingowe oraz doradcze. Z pasją przekazuje swoją wiedzę i umiejętności, prowadząc szkolenia z takich zagadnień, jak Lean Management, techniki Kaizen, TWI, umiejętności przywódcze, efektywna komunikacja. Prowadzi zajęcia z Lean Management i Lean Office na studiach podyplomowych Lean Management na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki, Wyższej Szkole Europejskiej, Uniwersytecie Jagiellońskim oraz na Akademii Leona Koźmińskiego. Wielokrotnie występował na konferencjach i forach dotyczących usprawniania. Jest współautorem książki pt. Office Samurai – „Pierwsze kroki do wdrożenia Lean w biurze”. Wspiera zarówno firmy średniej wielkości, jak i międzynarodowe korporacje. Do jego klientów należą między innymi: Lufthansa, Dr. Oetker, PZU, Huta Łabędy, KGHM, Eurowafel, Raben Transport, Rothlehner Podnośniki Ruchome, Roboty Przemysłowe, MAN i wiele innych. |
MIEJSCE KONFERENCJI:
Konferencja odbywa się w Krakowie,
dzień 1 – w Hotelu Metropolo by Golden Tulip, ul. Orzechowa 11, 30-422 Kraków
dzień 2 – w Zespole Dykaktyczno-Bibliotecznym na Kampusie 600-Lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Gronostajowa 7
Sponsor Konferencji:
Partnerzy: