Service Process Improvement Network

DMAIC w praktyce – Case Study w sektorze usługowym
Hello
DMAIC w praktyce – Case Study w sektorze usługowym
Katarzyna Borkowska | Lufthansa Group Business Services
About Me
SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY WARSZTATU

DMAIC w praktyce – Case Study w sektorze usługowym

W trakcie warsztatów grupa będzie miała możliwość przetestowania w praktyce optymalizacji procesu metodą DMAIC, zastosować narzędzia rekomendowane do poszczególnych faz oraz poznać meandry i przeciwności, z którymi nieraz mierzy się lider projektu. Praca będzie oparta na przygotowanym scenariuszu, opartym na sytuacjach wziętych z życia firm usługowych.

Warsztat skierowany jest do pracowników sektora usługowego zainteresowanych poszerzeniem swoich umiejętności wdrożenia metodologii DMAIC (Define, Measure, Analyze, Improve, Control) w procesy doskonalenia jakości. Obejmuje to:

- Pracowników planujący certyfikować sie w zakresie Lean Six Sigma (Yellow lyb Green Belt)

- Specjalistów pragnących poprawić umiejętności w zakresie optymalizowania procesów

- Menedżerów i liderów zespołów, którzy chcą lepiej zrozumieć i zastosować techniki DMAIC w celu podniesienia efektywności i jakości swoich zespołów

- Osoby, zaczynające swoją przygodę z metodami Lean Six Sigma i chcące zdobyć podstawowe umiejętności w tym zakresie

 

Katarzyna Borkowska - Certyfikowana Six Sigma Black Belt. Pasjonatka dążenia do doskonałości, motywowania do ciągłego doskonalenia i rozwoju pracowników Lufthansa Group Business Services. Posiada kilkuletnie doświadczenie w obszarze Continuous Improvement, analizy i optymalizacji procesów, szkoleniu pracowników z zakresu Lean Six Sigma Yellow i Green Belt, narzędzi Lean, prowadzeniu warsztatów i coachingu w prowadzeniu projektów.

· © 2025 Stowarzyszenie SPIN · Oparte na · Designed with the Customizr theme ·