Prelegenci
Natalia Pogoda Business Process Analyst w Lufthansa Global Business Center. |
|
Absolwentka Gospodarki Przestrzennej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Po studiach mapy drogowe bardzo szybko zamienia na mapy procesów biznesowych a standaryzację zagospodarowania terenu na standaryzację dokumentacji. Od ponad 2 lat zajmuje sie wdrażaniem Lean Culture w LGBS poprzez prowadzenie projektów usprawnieniowych oraz szkolenia. Certyfikowany Six Sigma Greent Belt, fan projektów globalnych. Wyznaje zasade iż 50% sukcesu każdego projektu zależy od dobrej komunikacji wiec warto poświecić jej conajmniej 50% swojego czasu. Prywatnie uwielbia spędzać wolny czas w samolotach, szczególnie na trasach międzykontynetalnych oraz poznawać odległe zakątki świata, zwłaszcza „od kuchni”. |
|
Anna Grabowska – Grabiec LSS BB, Process Excellence Manager w Amway |
|
Anna jest certyfikowanym LSS Black Beltem, coachem ponad 50 Yellow Beltów i Green Beltów w Finansach, HR, IT, Marketingu i Customer Service. Ponad 15 lat doświadczenia w ARiMR, State Street, UBS, obecnie odpowiedzialna za zespół Process Excellence w Amway. | |
Łukasz Gargasz Head of Development w Symphony Ventures |
|
Prowadzi krakowskie biuro Symphony Ventures – firmy konsultingowej zajmującej się doradzaniem, wdrażaniem i utrzymaniem technologii automatyzującej procesy biznesowej. Jest odpowiedzialny za projekty dla kilentów będących dużymi i znanymi korporacjami, budując najlepsze praktyki w zakresie implementacji automatyzacji dla procesów biznesowych. W przeszłości, przez wiele lat pracował na styku technologii i biznesu, dostarczając rozwiązania informatyczne głównie dla sektora bankowego i finansowego. Pasjonat zastosowania innowacji i technologii w biznesie. | |
Michał Baraniak Local Continuous Improvement Leader w Euroclear |
|
Z wykształcenia filozof, z zawodu księgowy – przekonany, ze prawdziwe usprawnianie wydarza się na styku tych dziedzin. Dużą radość sprawia mu prowadzenie szkoleń. W życiu prywatnym szczęśliwy mąż, ojciec i marzyciel. |
|
Flor Martinez Reyes Process & Control Improvement Senior Specialist w HEINEKEN Global Shared Services |
|
Lean Six Sigma Master Black Belt, specjalizuje się w uruchamianiu, budowaniu i odnawianiu programu Ciągłego Doskonalenia w dużych korporacjach. W HEINEKEN jej rolą jest wspieranie organizacji finansowych w osiąganiu wyników pod względem wydajności, jakości, wartości, kontroli i zgodności. Dzięki jej doskonałym umiejętnościom komunikacyjnym, może ona dostarczyć wiadomość na temat Ciągłego Doskonalenia na wszystkich poziomach organizacji. W wolnych chwilach lubi pogłębiać wiedzę ze statystyki, ekonomii behawioralnej oraz relacji międzykulturowych. |
|
Andrzej Kinastowski Operations Delivery Strategy Manager w Lufthansa Global Business Services |
|
Andrzej od 10 lat pomaga firmom SSC i BPO usprawniać dostarczane procesy przez wdrażanie Continuous Improvement, Process Excellence, pracę nad strategią i kadrą zarządczą. Praktyk wdrażania Lean w procesach usługowych za pomocą projektów w formacie Lean Workout. Fan koncepcji Kaizen. Uważa że najlepsze procesy i projekty opierają się na na zaangażowaniu liderów i odpowiedzialności pracowników. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, doświadczony trener Lean i Six Sigma. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Prezes i członek-założyciel stowarzyszenia SPIN. Bardzo lubi występować na konferencjach. Prywatnie mąż, ojciec, fotograf i początkujący budowniczy mini robotów. |
Open Space – oddajemy Ci głos
Drugiego dania konferencji proponujemy Wam formułę Open Space, co oznacza iż uczestnicy zdecydują o czym będziemy rozmawiać i czego będziemy słuchać.
Co to oznacza dla Ciebie?
To Ty zaprojektujesz ten dzień!
Ty sam możesz zaproponować temat dyskusji i osobiście ją poprowadzić.
Masz możliwość wzięcia udziału w tych dyskusjach które są dla Ciebie naprawdę interesujące, a jeśli uznasz temat za nieciekawy w każdej chwili możesz zmienić salę.
To jedyna okazja aby nawiązać kontakty z taką ilością osób z jaką tylko będziesz w stanie.
I co istotne, każdy ma szanse zadać trudne pytanie i otrzymać właściwą odpowiedz, odpowiedź której być może poszukuje od dawna.
Reguły…. ??? To Ty ustalasz reguły!
Warsztaty
Lean Simulation Game Flor Martinez Reyes, HEINEKEN Global Shared Services |
|
Lean Simulation Game to interaktywny i zabawny sposób nauki podstawowych zasad Lean takich jak: analiza wartości w procesie, identyfikacja i eliminacja marnotrawstwa, użycie Kanban i przepływu jednej sztuki. | |
Mapowanie strumienia wartosci – pierwszy krok do doskonalenia procesów usługowych Katarzyna Lenar, Lufthansa Global Business Services |
|
Na warsztacie dowiemy się jak poprawnie używać Mapowania Strumienia Wartości – metody Lean Management używanej do analizowania stanu obecnego i projektowania stanu przyszłego. Zobaczymy, jakie to narzędzie ma wpływ na ujawnienie ogromu marnotrawstwa, z którym borykamy się każdego dnia. VSM uświadomi nas jak wielki potencjał do doskonalenia tkwi w procesach usługowych, pokaże wachlarz możliwości, które od tej pory będziemy mogli wykorzystać by doskonalić nasze procesy oraz podnosić jakość usług oferowanych klientom. | |
Zarządzanie zmianą oraz praca z oporem Andrzej Kinastowski, Lufthansa Global Business Services |
|
Zmiana boli. Duża zmiana boli bardzo. Długa zmiana to właściwie ból chroniczny. Na warsztacie zastanowimy się jak ulżyć pacjentom, podmiotom wprowadzanych przez nas zmian w cierpieniu. Oraz nad tym jak spowodować żeby zmiana zamiast ich zabić – wzmocniła. |
|
Coaching projektów usprawnieniowych Michał Wolak, Lean Action |
|
Na warsztacie potrenujemy magicznie skuteczną sztukę zadawania pytań, czyli podstawowego narzędzia w coachingu. Opracujemy kwestie jak wesprzeć zespół projektowy w: prowadzeniu projektu, mieszczeniu się w terminach oraz pokonywaniu trudności. Omówimy również to dlaczego lepiej pytać niż dawać gotowe rozwiązania, czyli o skuteczności stylu coachingowego w zarządzaniu. | |
Automatyzacja procesów biznesowych Łukasz Gargasz, Symphony Ventures |
|
Prowadzi krakowskie biuro Symphony Ventures – firmy konsultingowej zajmującej się doradzaniem, wdrażaniem i utrzymaniem technologii automatyzującej procesy biznesowej. Jest odpowiedzialny za projekty dla kilentów będących dużymi i znanymi korporacjami, budując najlepsze praktyki w zakresie implementacji automatyzacji dla procesów biznesowych. W przeszłości, przez wiele lat pracował na styku technologii i biznesu, dostarczając rozwiązania informatyczne głównie dla sektora bankowego i finansowego. Pasjonat zastosowania innowacji i technologii w biznesie. | |
Skuteczne raporty Bartosz Czapiewski, skuteczneraporty.pl |
|
Tabela czy wykres? Jeśli wykres to który? Jak zaprojektować dobry raport? Jakie są naczęściej popełniane błędy? Jakie narzędzia powinien znać każdy Menedżer i Leanowiec? Warsztat pozwoli Ci uzyskać odpowiedź na te pytania i zabierze Cię w podróż do świata wizualizacji danych. |
ZAREJESTRUJ SIĘ