II Konferencja SPIN


Druga Otwarta Konferencja
Service Process Improvement Network

Kraków, 11-12 maja 2016

 


Szanowni Państwo, Drodzy Przyjaciele,

Przybywając po raz drugi do Krakowa na naszą Konferencję znowu zrealizowaliście nasze marzenie. Dzięki Wam i dla Was znowu zrobiliśmy konferencję.
Zaprosiliśmy naszych członków, a także gości z całej Polski do tego, aby podzielili się z Wami swoją pasją i doświadczeniem. Idąc o krok dalej zdecydowaliśmy się na rozszerzenie formuły o drugi dzień: warsztaty i Open Space. Z Waszych ankiet wynika, że pomimo pewnych niedociągnięć, nasze zamierzenia okazały się słuszne i ta forma przypadła Wam do gustu. Otrzymaliśmy od Was dużo dobrej energii i konstruktywnej krytyki. Dziękujemy! Do następnej edycji chcemy doskonalić się w tych obszarach. Wiemy, że idziemy w dobrym kierunku i nie zamierzamy zejść z tej drogi.

Zapraszamy Was do śledzenia nas na Facebook. Zapraszamy też do obejrzenia galerii zdjęć​​ i filmu z Konferencji.

 
 
Dziękujemy naszym Sponsorom

heineken 140  lgbs-200      

 
 
Dziękujemy naszym Partnerom i Patronom

IDP-200  ZJ  ZJ


 
Informacje o konferencji:
Dzień pierwszy konferencji to wystąpienia praktyków ciągłego usprawniania w usługach i biurze. Krótkie, konkretne historie i analizy przypadków – maksimum treści, zero sprzedaży. Ten dzień jest darmowy i otwarty dla wszystkich.

Dzień drugi to Open Space prowadzony równolegle z warsztatami. Taka formuła daje bezpośredni kontakt z mistrzami ciągłego usprawniania oraz możliwość przedyskutowania nurtujących Was problemów z innymi uczestnikami. Koszt drugiego dnia (Open Space + jeden wybrany warsztat) to 100 PLN.

Zobacz sylwetki prelegentów.

 

DZIEŃ 1
start stop Temat Powadzący
8:07 9:07 Rejestracja uczestników
9:07 9:17 Otwarcie konferencji Michał Wolak lalogo
9:17 9:47 The UBS PEX Way Paulina Wydra 200px-UBS_Logo.svg[1]
9:47 10:17 Kultura zarządzania a wdrożenie Lean Management Aleksandra Rzeźniczek
trener biznesu
10:17 10:37 Przerwa
10:37 11:07 Robotyzacja procesów biznesowych – fikcja czy rzeczywistość? Łukasz Gargasz symphony
11:07 11:37 3 zasady wizualizacji danych, które powinieneś znać Bartosz Czapiewski SkuteczneRaporty.pl
11:37 11:57 Przerwa
11:57 12:27 Dlaczego Tajowie milczą, Meksykanie krzyczą a Polacy wiecznie narzekają i co z tym wspólnego mają usprawnienia? Natalia Pogoda lgbs-200
12:27 12:57 Co ma piernik do wiatraka czyli jak nie zostać Don Kichotem Anna Grabowska-Grabiec logo_amway_en[1]
12:57 13:57 Lunch
13:57 14:27 Baton de pelerin – kultura ciągłego usprawniania po transformacji Michał Baraniak Euroclear_logo[1]
14:27 14:57 Znaczenie efektywnego coaching w projektach usprawnieniowych Flor Martinez Reyes heineken 140
14:57 15:17 Przerwa
15:17 15:47 Nowoczesna korporacja kontra kopiec mrówek Andrzej Kinastowski lgbs-200
15:47 16:17 Absurdy w procesach i absurdalne rozwiązania Ewa Muciek 1280px-Banco_Santander
16:17 16:37 Podsumowanie i zamknięcie dnia pierwszego Michał Wolak lalogo
DZIEŃ 2
start stop Aktywności
8:37 9:07 Rejestracja uczestników
9:07 9:52 Opracowanie tematów Open Space
9:52 10:37 Open space slot 1 Warsztat: Lean Simulation Game (Flor Martinez Reyes) Warsztat: Mapowanie strumienia wartosci – pierwszy krok do doskonalenia procesów usługowych (Katarzyna Lenar)
10:37 11:22 Open space slot 2
11:22 11:42 Przerwa
11:42 12:27 Open space slot 3 Warsztat: Zarządzanie zmianą oraz praca z oporem (Andrzej Kinastowski) Warsztat: Coaching projektów usprawnieniowych (Michał Wolak)
12:27 13:12 Open space slot 4
13:12 14:12 Lunch
14:12 14:57 Open space slot 5 Warsztat: Automatyzacja procesów biznesowych (Łukasz Gargasz, Symphony Ventures) Warsztat: Skuteczne raporty (Bartosz Czapiewski, skuteczneraporty.pl)
14:57 15:42 Open space slot 6
15:42 15:57 Podsumowanie i zamknięcie konferencji

 

Miejsce konferencji:
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie

Adres:
ul. Św. Filipa 17
31-150 Kraków