VIII Konferencja
|
Już po raz ósmy mamy przyjemność zaprosić na Otwartą Konferencję, organizowaną przez i dla pasjonatów ciągłego doskonalenia procesów w biurze. Poprzez nasze kolejne spotkania pragniemy budować w Krakowie środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie metod zarządzania i optymalizacji procesów. Po raz trzeci, odpowiadając na zgłaszane przez Was zapotrzebowanie, prelekcje i warsztaty będą dotyczyły tematu robotyzacji i uczenia maszynowego w biurze.
Dzień zerowy konferencji (18 września) to szansa dla tych, którzy jeszcze przed rozpoczęciem konferencji chcą zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu robotyzacji procesów oraz uczenia maszynowego. Będzie to możliwe w trakcie całodniowych warsztatów. Koszt dnia zero to 700 zł.
Dzień pierwszy konferencji (19 września) to 11 wystąpień praktyków robotyki i uczenia maszynowego. Krótkie, konkretne historie i analizy przypadków – maksimum treści, zero sprzedaży. Ten dzień jest darmowy i otwarty dla wszystkich.
Dzień drugi (20 września) to warsztaty oraz dyskusje w formule Open Space. Podsumowanie konferencji otwartymi dyskusjami daje uczestnikom szansę swobodnej wymiany doświadczeń i przemyśleń. Koszt drugiego dnia to 500zł.
W przypadku rejestracji na wszystkie trzy dni konferencji, koszt uczestnictwa to 1000 zł.
Cała konferencja prowadzona jest w języku polskim. W dniu pierwszym dostępne będzie tłumaczenie symultaniczne na język angielski.
ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONFERENCJĘ
DZIEŃ 0
DZIEŃ 0 | |
---|---|
start | Aktywności |
8:37 | Rejestracja, poranna kawa |
9:07 | Warsztaty (jeden do wyboru):
Opisy warsztatów znajdziesz na tej stronie. |
13:07 | Lunch |
13:47 | Ciąg dalszy warsztatów |
17:07 | Zamknięcie dnia 0 |
Dzień 1
Dzień 2
DZIEŃ 2 | |
---|---|
start | Aktywności |
8:37 | Rejestracja, poranna kawa |
9:07 | Warsztaty (jeden do wyboru):
Opisy warsztatów znajdziesz na tej stronie. |
13:07 | Lunch |
14:07 | Dyskusje inspirowane metodą Open Space Technology |
16:07 | Podsumowanie konferencji |
ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONFERENCJĘ
Uczelnia gospodarz:
Współorganizator:
Sponsor platynowy:
Sponsorzy:
Partnerzy:
Miejsce konferencji:
Dzień 0 – hotel Metropolo by Golden Tulip, ul. Orzechowa 11, Kraków
Dzień 1 – Zespół Dydaktyczno-Biblioteczny Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków (parter: aula)
Dzień 2 – Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków (sala 0.103 i 1 i 2 piętro w skrzydle bezpośrednio nad nią)
Adres:
Dzień 1: Zespół Dydaktyczno-Biblioteczny (parter: aula) Dzień 2: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej (sala 0.103) Na miejsce można dojechać komunikacją miejską tramwajami nr 18, 52, 11, 17 (przystanek: Norymberska). |
.