XI Otwarta Konferencja SPIN


XI Konferencja
Service Process Improvement Network

Lean: Zdalna Transformacja

konferencja on-line, 10 – 12 lutego 2021 r.

W dniach 10-12 lutego 2021 r. zapraszamy na jedenastą Otwartą Konferencję Service Process Improvement Network – Lean: Zdalna Transformacja. Tematyka wydarzenia skupiać się będzie tradycyjnie wokół szeroko rozumianego Lean Management. Podczas konferencji spróbujemy odpowiedzieć również na pytanie, jak prowadzić transformację w warunkach pracy zdalnej oraz porozmawiamy o kompetencjach, które odgrywają krytyczną rolę w tym procesie. 

Konferencja podzielona jest na części:

  • praktyczną – całodzienne warsztaty,
  • wykładową / inspirującą – prelekcje ekspertów,
  • networkingową / interaktywną –  masterclasses.

Głównym celem wydarzenia jest zachęcenie uczestników do ciągłego doskonalenia swoich organizacji w celu budowania wartości dodanej dla klientów, a tym samym zwiększenia przewagi konkurencyjnej.

Konferencja odbędzie się w formie on-line. Za wyjątkiem wybranych warsztatów (szczegóły w opisie poniżej) wydarzenie prowadzone będzie w języku polskim.


REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ ZAKOŃCZONA – BRAK MIEJSC


PLAN KONFERENCJI

Dzień pierwszy (10.02.2021) – cena 799zł netto
– to całodzienne warsztaty prowadzone przez uznanych praktyków biznesowych. Przygotowaliśmy dla Państwa szkolenia o tematyce Lean Management, transformacji i ciągłego doskonalenia organizacji. Szczegółowy opis warsztatów wraz z sylwetkami prowadzących znajduje się na dole strony.

Osobom, które biorą udział w warsztatach zapewniamy dodatkowo bezpłatny udział w części Masterclasses w dniu 2.

Masterclasses (11.02.2021) – wyłącznie dla uczestników, którzy wykupili udział w pierwszym dniu konferencji
– to otwarte dla uczestników panele dyskusyjne w kameralnym gronie, które odbędą się w godzinach popołudniowych, po zakończeniu drugiego dnia konferencji.
Stanowią one zarówno formę integracji / networkingu, jak i możliwość wymiany doświadczeń z naszymi prelegentami oraz ekspertami.

Dzień drugi oraz trzeci (11–12.02.2021) – darmowe (wymagana rejestracja)
– to wystąpienia prelegentów w formie webinarów. W obydwu dniach prelekcje zostaną podzielone na 2 sloty po około 1,5 godziny, w trakcie których usłyszycie po 2 lub 3 wystąpienia.

 

W trakcie wystąpień nasi eksperci skupiać się będą zarówno na aspektach twardych, tzw. business cases oraz kompetencjach miękkich tj. przywództwo i  komunikacja, które odgrywają kluczową rolę w dążeniu do doskonałości operacyjnej organizacji.
Postawimy także przed naszymi gośćmi pytanie o przyszłość Lean Management w dobie obecnych zmian.

Przygotowaliśmy również niespodziankę – podczas konferencji oddamy Wam jedną prelekcje (20-25 minut). Jeśli chciałbyś/chciałabyś pochwalić się swoim osiągnięciem zawodowym związanym z transformacją Lean lub ciągłym doskonaleniem w środowisku home-office, zgłoś swój temat za pośrednictwem poniższego formularza:



Formularz zgłoszeniowy – Call for Speeches

 

Udział w konferencji możliwy jest po dokonaniu zapisu za pośrednictwem formularza – liczba miejsc jest ograniczona


HARMONOGRAM KONFERENCJI

DZIEŃ 1 (10 lutego, środa) – całodzienne warsztaty (online)

DZIEŃ 1 – warsztaty (środa)
start Aktywności
9:00 – 17:00 Warsztaty (jeden do wyboru):

  1. Lean Six Sigma Yellow Belt in English – Anna Grabowska-Grabiec, Motorola Solutions
  2. Zautomatyzuj codzienną pracę w MS EXCEL bez VBA – wprowadzenie do Power Query wraz z praktycznymi przykładami – Ireneusz Czyżewski
  3. Agile PM vs Waterfall – czy ten konflikt to konieczność? – Karol Czapik, EFEKT PMO
  4. Zarządzanie zmianą w projektach – Dawid Żabiński, Stowarzyszenie SPIN
  5. Polub swoje dokumenty. Usprawnianie przepływu faktur, formularzy oraz pozostałej dokumentacji przy pomocy Document Understanding w programie UiPath – Szymon Sobczyszyn-Żmudź, Stowarzyszenie SPIN
  6. Visual Management w biurze i home-office – Wiktor Ryś, Stowarzyszenie SPIN
  7. 10 poziomów rozwiązywania problemów – Michał Wolak, Lean Action
  8. SIANNCO – doskonalenie procesów realizowanych w trybie zdalnym, na home-office – Wojciech Kozioł i Grzegorz Kuszneruk, LEAN TEAM
  9. Gemba Walk: od zera do Lean Lidera – Krzysztof Dobrowolski

Szczegółowe opisy warsztatów dostępne są na dole strony.

 

Dzień 2 (11 lutego, czwartek) – webinary

DZIEŃ 2 – webinary (czwartek)
czas trwania Temat Prowadzący
10:00 – 10:10 Otwarcie konferencji Dawid Żabiński logo-SPIN-130
10:10 – 10:40 Produktywność to nie wszystko, czyli o tym, jak SSC tworzy wartość dodaną dla organizacji Magda Stach https://www.kimberly-clark.com/-/media/kimberly/images/navigation/companylogo/logo.png
10:40 – 11:10 „Na początku był Chaos” – transformacja lean w mniejszym SSC Anna Strojny-Madej
11:10 – 11:40 Reaktor pomysłów – Kaizen XXI wieku Arkadiusz Lubina https://www.bnpparibas.pl/_cms-img/time20201221141853/bnp/bnpparibas-logo.png
Przerwa
14:00 – 14:10 Wprowadzenie Dawid Żabiński logo-SPIN-130
14:10 – 14:40 Lean for Accounting kontra Accounting for Lean Joanna Soczówka
14:40 – 15:10 GrywaLEANzacja – czy jest możliwa zdalnie? Kamila Nagi
DZIEŃ 2 – Masterclasses (czwartek)
18:00 – 20:00 Masterclasses:

  1. Zdalna transformacja – jak się za nią zabrać? – Klaudia Szendzielarz, Anna Strojny-Madej
  2. System sugestii pracowniczych – motywator czy demotywator? Jak wdrożyć, aby nie zepsuć – Wioletta Strączek, Tomasz Owsiak
  3. Czy process mining wyprze Lean / gemba walk? – Dominik Jaskulski, Arkadiusz Lubina

 

Dzień 3 (12 lutego, piątek) – webinary

DZIEŃ 3 – webinary (piątek)
czas trwania Temat Prowadzący
10:00 – 10:10 Wprowadzenie Dawid Żabiński logo-SPIN-130
10:10 – 10:40 Nie znać historii to być zawsze dzieckiem – Cyceron dr Marek Krasiński
10:40 – 11:10 Lean prowadzi do problemów! Naucz się o nich rozmawiać Krzysztof Dobrowolski
11:10 – 11:40 Zdalny Process Review – Jak skutecznie prowadzić przegląd procesów usługowych w czasach Home Office? Marcin Masłowski
Przerwa
14:00 – 14:10 Wprowadzenie Dawid Żabiński logo-SPIN-130
14:10 – 14:40 Współczestne przywództwo czyli Agile Leadership Przemysław Piwowar https://www.bnpparibas.pl/_cms-img/time20201221141853/bnp/bnpparibas-logo.png
14:40 – 15:10 Jak komunikować zmiany i radzić sobie z oporem pracowników? Sylwia Królikowska https://sylwiakrolikowska.com/wp-content/uploads/2019/03/logo-e1553965188787.png
15:10 – 15:40 Standaryzacja pracy a swoboda w działaniu – czy turkusowe organizacje też mogą być Lean? Bartłomiej „Świstak” Piotrowski
15:40 Zamknięcie konferencji Dawid Żabiński logo-SPIN-130

OPISY WARSZTATÓW

 Warsztaty odbywają się w dniu pierwszym konferencji (środa 10 lutego) w formule online.

1. Lean Six Sigma Yellow Belt in English

– Anna Grabowska-Grabiec, Continuous Improvement Manager w Motorola Solutions

Poziom podstawowy
Workshop in English

Workshop description:

After completing Lean Six Sigma Yellow Belt course each participant will be able to DO the following:

  • Understand the difference between Lean and Six Sigma
  • Communicate using Lean Six Sigma concepts and create common language within organization based on data, numbers and facts
  • Think about the organization as a collection of processes, with inputs that determine the output
  • Understand and apply 7 Wastes as a framework to organize an improvement activity
  • Employ a wide range of process improvement techniques
  • Employ the change management skills to lead a successful process improvement project and deliver meaningful results to the organization with a high awareness of the culture impact

Each participant will receive Lean Six Sigma Yellow Belt Certificate

Speaker profile:

  • Certified Lean Six Sigma Master Black Belt
  • Currently Continuous Improvement Manager in Motorola Solutions
  • Founder of goforsixsigma offering Lean Six Sigma training and consulting online
  • Process excellence experience in State Street, UBS and Amway in Poland
  • Graduated from University of Economics in Cracow, Greenwich University in London, Warsaw School of Economics
  • China MBA at Jiao Tong University in Shanghai

2. Zautomatyzuj codzienną pracę w MS EXCEL bez VBA – wprowadzenie do Power Query wraz z praktycznymi przykładami – Ireneusz Czyżewski

Poziom podstawowy

Opis warsztatu:

Niewinnie umieszczony dodatek Power Query w menu Excel skrywa w sobie duży potencjał usprawnienia codziennej pracy oraz potężne narzędzie do automatyzacji obsługi danych stabelaryzowanych (raportowanie, BI).
Warsztat zarówno dla osób zaawansowanych w wielu innych metodach i narzędziach automatyzacji jak RPA, AI czy ML oraz dla menedżerów, którzy nie boją się usprawniać procesy z wykorzystaniem ciekawych narzędzi.
Power Query dostępny jest dla każdego w pakiecie Office w Excelu i nie wymaga umiejętności programowania, choć takowa pomoże wykorzystać potencjał narzędzia jeszcze bardziej.

Dodatkowe informacje:
Szkolenie będzie prowadzone w języku polskim i na polskiej wersji językowej dodatku. Jeżeli posiadacie wersję angielską to nie będzie to przeszkodą w realizacji szkolenia – będziemy wspólnie na bieżąco znajdować tłumaczenie.

Wymagania systemowe do obsługi Power Query:

Sylwetka prelegenta:

Absolwent Zarządzania oraz Energetyki. Od 10 lat przyjaciel Excela i orędownik tabelaryzowania. Począwszy od swojej działalności w NGO podczas studiów po pracę zawodową zawsze aktywnie adaptował pakiety biurowe do usprawniania pracy i prowadził intensywną indoktrynację wśród współpracowników. Wcześniej związany z branżą energetyczną, aktualnie w bankowości – adaptuje i współtworzy narzędzia wykorzystujące AI oraz ML. Podstawę jego pracy stanowi dodatek Power Query do rozwiązywania problemów automatyzacji i usprawniania zarówno procesów, jak i codziennych czynności związanych z przetwarzaniem danych w Excel.

3. Agile PM vs Waterfall – czy ten konflikt to konieczność? – Karol Czapik, właściciel w EFEKT PMO

Poziom podstawowy

Opis warsztatu:

Jeżeli jesteś zwolennikiem jednego podejścia do realizacji wyzwań projektowych, jeżeli wierzysz po szkoleniach certyfikacyjnych, że dane podejście jest zdecydowanie lepsze od pozostałych, to ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie! Tutaj będziemy obalać mity, stereotypy i pewne marketingowe uproszczenia! Szkolenie w formie warsztatu z odpowiednimi ćwiczeniami i najlepszymi praktykami do zastosowania od razu we własnych wyzwaniach projektowych z dwóch światów: zwinnego i waterfall – minimum teorii w formie wprowadzenia i 100% mięsa od praktyka do praktycznego zastosowania.

Sylwetka prelegenta:

Karol Czapik jest właścicielem firmy konsultingowo-doradczej EFEKT PMO, Project Managerem z 12 letnim doświadczeniem w prowadzeniu dużych projektów w firmach o zasięgu globalnym i z lokalnymi liderami rynku w branżach takich jak e-commerce, logistyka, e-mobility, IT, telekomunikacja, outsourcing usług, finanse i bankowość i R&D. W swojej karierze zawodowej był wolontariuszem, sprzedawcą, w-ce Prezesem i fundatorem Fundacji Wsparcia Przedsiębiorczości Activus Promptus, oraz kierownikiem Biura Zarządzania Projektami w firmie InPost S.A.

Jest aktywnym członkiem IPMA Polska, Stowarzyszenia SPIN oraz współautorem
i wykładowcą na ich autorskich studiach podyplomowych Lean & Automation na WSE
w Krakowie, członkiem Konwentu Seniorów SF BCC, ekspertem Fundacji Polska Innowacyjna, współorganizatorem Śniadań Project Managerów w Krakowie i Wrocławiu, współtwórcą H2H Kraków, mentorem w Slow Business Academy i w FasterCapital.

4. Zarządzanie zmianą w projektach – Dawid Żabiński

Poziom podstawowy

Opis warsztatu:

Co sądzisz o równaniu: zmiana = stała?

Zmiana towarzyszy nam w każdym aspekcie naszego życia zarówno prywatnego jak i zawodowego. Codziennie przyzwyczajamy się do nowości: nowe narzędzie, nowy sposób pracy, nowe zadania, nowe osoby, nowa struktura, nowy projekt… Często jednak temu procesowi towarzyszy stres – obawa przed nieznanym. W projektach zarządzanie zmianą jest jednym z kluczy do odniesienia sukcesu – to od czynnika ludzkiego: nas i naszych współpracowników zależy, czy zmiana będzie sukcesem czy porażką.

Jak sobie poradzić przed nadejściem nowej zmiany? Jak pomóc swoim pracownikom zaakceptować nowe? Na te pytania postaramy sobie odpowiedzieć podczas warsztatów.

Sylwetka prelegenta:

Dawid pracuje obecnie na stanowisku Project Manager (Prince2) w dziale Process Excellence w State Street. Odpowiedzialny za szerzenie kultury ciągłego doskonalenia, identyfikację i eliminacje marnotrawstw. Nadzoruje inicjatywy mające na celu podnoszenie efektywności, jakości, eliminację ryzyka jak i harmonizację procesów.

Poprzednio P2P Continuous Improvement Subject Matter Expert w IBM – odpowiedzialny za standaryzację, transformacje, automatyzację procesów w obszarze Procure to Pay.

Z Continuous Improvement związany od 2015 roku.

Magister Informatyki i Ekonometrii

Skończył studia podyplomowe: Zarządzanie Projektami, Master of Lean Management

Certyfikaty: Prince2 (AXELOS), Change Management (APMG), Lean Practitioner, SSGB

Prywatnie – miłośnik podróżowania.

5. Polub swoje dokumenty. Usprawnianie przepływu faktur, formularzy oraz pozostałej dokumentacji przy pomocy Document Understanding w programie UiPath – Szymon Sobczyszyn-Żmudź

Poziom zaawansowany

Wymagania związane z poziomem zaawansowania warsztatu:
– podstawowa znajomość programu UiPath

Opis warsztatu:

Ilość tworzonych dokumentów wzrasta w tempie astronomicznym. W trakcie warsztatów podejmiemy wyzwanie usprawnienia przepływu dokumentacji firmowej, tak żeby „praca papierkowa” nie kojarzyła się negatywnie. Dla zbioru różnorodnych pism zbudujemy typologie i je wstępnie sklasyfikujemy. Kolejnym krokiem będzie odczytanie treści na bazie reguł i wzorców. Pozyskane informacje przeniesiemy do bazy danych. Nasz nowy obieg dokumentów będzie wielokrotnie walidowany i usprawniany, tak żeby za każdym podejściem zredukować udział użytkowania w procesie i oszczędzić powtarzalnej, nudnej pracy.

Sylwetka prelegenta:

Szymon obecnie pracuje jako Młodszy Specjalista ds. Automatyzacji Procesów Biznesowych wspierając klientów przy wdrożeniu automatyzacji. Posiada certyfikat UiPath RPA Developer Advanced oraz MSO 77-728. Chętnie dzieli się wiedzą na technicznych szkoleniach w miejscu pracy i dla Stowarzyszenia SPIN. Propagator metod agile i lean w zarządzaniu. Absolwent studiów podyplomowych Lean Management oraz Lean Office na Uniwersytecie Jagiellońskim. Po pracy chłonie wiedzę na meet-upach, warsztatach i konferencjach, dużo czyta oraz montuje filmy wideo.

 

6. Visual Management w biurze i home office – Wiktor Ryś, Quality Project Manager w Lufthansa Global Business Services

Poziom podstawowy

Opis warsztatu:

Podczas warsztatów dowiesz się jak powstawał Visual Management od początku aż do współczesnych czasów oraz dlaczego jest on tak ważny w pracy jak i codziennym życiu. Główna część warsztatu będzie poświęcona podnoszeniu efektywności pracy (w biurze oraz pracy zdalnej) i spotkań dzięki metodzie VM. W ostatniej części dowiemy się dodatkowo jak rozwiązywać i analizować problemy z użyciem VM.

Sylwetka prelegenta:

Wiktor pracuje w Lufthansa Group Business Services w dziale Continuous Improvement jako Quality Project Manager. W codziennej pracy zajmuje się eliminacją ryzyka, zwiększaniem jakości oraz efektywności procesów biurowych. Certyfikowany Lean Six Sigma Green Belt oraz doświadczony trener. W wolnym czasie siłownia oraz squash.

7.  10 poziomów rozwiązywania problemów – Michał Wolak, prezes w Lean Action

Poziom podstawowy

Opis warsztatu:

Rozwiązywanie problemów to kluczowa umiejętność każdego obecnego czy przyszłego menadżera. Życie pokazuje, że jest ona na różnym poziomie. Dlatego na szkoleniu zanalizujemy każdy z 10 poziomów rozwiązywania problemów. Następnie sprawdzimy nasz realny poziom podejścia do problemów i oczywiście zajmiemy się tym jak podnieść swoją umiejętność na wyższy poziom. Na koniec przejdziemy do tego jak przeprowadzić zespół od ukrywania problemów aż do kultury ciągłego doskonalenia. W trakcie tego warsztatu będzie dużo pracy własnej, ćwiczeń w parach i małych grupkach. Bo tylko praktyka czyni mistrza!

Sylwetka prelegenta:

Doświadczony trener i konsultant, promujący idee ciągłego doskonalenia w firmach tak produkcyjnych, jak i usługowych. Prezes spółki Lean Action sp. z o.o. Wykładowca uniwersytecki (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Wyższa Szkoła Europejska im. Tischnera w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu). Coach pracujący z liderami nad rozwojem ich umiejętności przywódczych i tworzenia wybitnych zespołów. Współautor książki „Office Samurai. Pierwsze kroki do wdrożenia Lean w biurze”. Prywatnie pasjonat pływania, żeglarstwa morskiego i oceanicznego oraz gorących tańców latynoskich.

8. SIANNCO – doskonalenie procesów realizowanych w trybie zdalnym, na home-office – Wojciech Kozioł i Grzegorz Kuszneruk, LEAN TEAM

Poziom podstawowy

Opis warsztatu:

  • Gra szkoleniowa lean management, w całości realizowana zdalnie, na home-office lub w trybie hybrydowym!
  • Symulowany jest proces biurowy, w którym przetwarzane są sprawy Klientów
  • Tak! Proces w całości jest realizowany zdalnie, i nie ma znaczenia z której części Świata uczestnicy gry go realizują!
  • Podczas gry uczestnicy dokonują zmian w procesie podnosząc jego wynik w obszarze jakości, efektywności, czasu obsługi oraz redukcji kosztów

Wykorzystywane są metody i narzędzia lean management

Sylwetki prelegentów:

Grzegorz Kuszneruk – Lean / HR Manager, konsultant. Doświadczenie zawodowe zdobywał w jednej z największych firm oferujących usługi zarzadzania należnościami finansowymi na rynku europejskim oraz korporacjach o profilu usługowym. Dotychczas zrealizował projekty podnoszące efektywność zespołów dla Klientów z branży: medycznej, kosmetycznej, ubezpieczeń i finansów oraz zarządzania nieruchomościami. Posiada doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych w obszarze: Litigation, Back office, Administracji, HR, Call Center, R&D oraz wdrażaniu zmian organizacyjnych. Lean Black Belt (EY Academy of Business), absolwent studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania UW (Zarzadzanie Projektem), Dyplomowany Trener Grupowy.

Wojciech Kozioł – Praktyk LEAN MANAGEMENT w obszarze procesów usługowych, konsultant. Doświadczenie w pracy z korporacjami i firmami międzynarodowymi. Pracował m.in. dla jednej z największych firm oferujących zarządzanie należnościami finansowymi na rynku europejskim, firmy telekomunikacyjnej, sektora bankowego oraz firmy pocztowej. Six Sigma Master Black Belt. Specjalizuje się w budowaniu kultury LEAN w organizacjach o profilu usługowym. Realizuje projekty związane z podnoszeniem efektywności operacyjnej zespołów oraz z optymalizacją procesów w obszarze back-office, call center (sprzedaż, obsługa, windykacja), HR, IT servicedesk, zarządzanie reklamacjami. Magister zarządzania i marketingu Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie

 

9. Gemba Walk: od zera do Lean Lidera – Krzysztof Dobrowolski,  właściciel w LEAN JEST DLA LUDZI

Opis warsztatu:

Gemba Walk jako narzędzie do angażowania wszystkich pracowników oraz element standaryzowanej pracy managera.

  • dlaczego warto standaryzować pracę managerów
  • kaskadowy system zarządzania pracą zespołów
  • przepływ informacji oraz wsparcia
  • obchody przeglądowe elementem systemu zarządzania
  • Gemba Walk jako narzędzie do angażowania pracowników
  • mapa obchodu przeglądowego
  • uczestnicy oraz agenda obchodu
  • tablica zarządzania wizualnego
  • ustandaryzowane spotkania i rozmowy z pracownikami
  • dyskusja i angażowanie pracowników
  • zarządzanie problemami zgłaszanymi przez pracowników
Sylwetka prelegenta:

Manager z dwudziestoletnim doświadczeniem w przemyśle, logistyce oraz usługach.

Pasjonat lean management, propagujący szczupłe zarządzanie na własnym blogu oraz publikujący w specjalistycznych czasopismach branżowych.

Połączenie praktyka lean i lidera zespołu. Skupiony na osiąganiu celów biznesowych przy jednoczesnym utrzymywaniu dobrych relacji wewnętrznych oraz efektywnej współpracy.

Doświadczony w redukowaniu kosztów operacyjnych poprzez integrowanie procesów wytwórczych (produkcja, montaż, utrzymanie ruchu) i usługowych z funkcjami wspierającymi (zarządzanie personelem, jakość, finanse, zakupy i sprzedaż).

Lider transformacji i reorganizacji, łączący wymagania jakościowe (IATF 16949, ISO 9001, ISO14001), wiedzę techniczną (magister inżynier mechaniki i budowy maszyn, absolwent Politechniki Wrocławskiej) oraz kulturę lean z wysokimi wymaganiami dzisiejszego rynku.

 

PRELEGENCI – WYKŁADY I MASTERCLASSES

 

 

 

Arkadiusz Lubina – kierownik zespołu zarządzania procesami i raportowania w BNP Paribas Bank Polska S.A.

Od początku kariery związany z realizacją projektów, optymalizacją procesów oraz automatyzacją w branży finansowej. Karierę rozpoczął w PKO TFI biorąc udział w licznych projektach związanych z rozwojem sieci dystrybucji funduszy. Od 2015 roku powiązany z Raiffeisen Polbank, początkowo jako specjalista w zakresie doskonalenia procesów, a następnie lider zespołu i twórca centrum kompetencji dla robotyzacji.

Obecnie w BNP Paribas wraz z zespołem realizuje liczne projekty obejmujące m.in. wdrożenie systemu sugestii pracowniczych, optymalizację procesów E2E, czy też rozwój robotyzacji i sztucznej inteligencji. Absolwent studiów MBA – Master of Business Administration. Odpowiedzialny za obszar projektowy koordynuje pracę project managerów i scrum masterów oraz wdraża metodyki zwinne – Agile w obszarze operacji.

Pasjonat i promotor rozwiązań AI. Absolwent studiów podyplomowych na kierunku Data Scientist – Big Data i zaawansowane systemy analizy danych. Od 2019 roku buduje i rozwija centrum kompetencji dla rozwiązań uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji.

W wolnym czasie z przyjemnością oddaje się swoim pasją sportowym – Capoeira oraz Kettelbell.

Przemysław Piwowar – Lider Agile Center, Agile Coach w BNP Paribas

Jest nieugiętym optymistą, który dostrzega wiele możliwości w każdej sytuacji. Konsekwentnie przekonuje, że napotykanie trudności są jedynie impulsem do działań, dzięki którym można się jeszcze więcej nauczyć. Głęboko wierzy, że wszystko można ulepszyć, wyeliminować wady i odszukać nowe możliwości nawet w kryzysie. Lubi eksperymentować.

 

Od 21 lat z ogromną fascynacją realizuje projekty i produkty w branży IT, zawsze blisko organizacji turkusowych lub zwinnych. Doświadczenie w roli programisty, team leadera i product ownera pozwala mu lepiej rozumieć i komunikować się zarówno z zespołami wytwórczymi jak i interesariuszami.

 

Dziś jako Leader Agile Center pomaga BNP Paribas przejść na wyższy poziom zwinności tzw. Agile@Scale

Magdalena Stach, Head of Global Operational Excellence w firmie Kimberly Clark

Obecna od ponad szesnastu lat w branży usług wspólnych w Polsce zarówno od strony BPO jak I SSC. Przeszła przez wiele ról zarówno w regionalnych jak I globalnych, współtworząc krakowskie centra korporacji niemieckich i amerykańskich. Ekspert w dziedzinie zarządzania zróżnicowanymi zespołami w Polsce, na Filipinach, w Malezji, w Kostaryce I w USA. Specjalista usprawniania procesów finansowych. Absolwentka MBA. Prywatnie mama córki i syna, pasjonatka podroży oraz amatorskiej tresury psów.

Anna Strojny-Madej – Transformation Manager w Zurich Insurance Company Ltd.
Specjalizuje się w prowadzeniu projektów  transformacyjnych oraz budowaniu zaangażowania pracowników. Jako ulubione sposoby działania podaje wykorzystywanie metod i narzędzi Lean Six Sigma. Doświadczony trener i facylitator. Od 2013 roku związana z Lufthansa Global Business Services, obecnie od 2018 roku w Zurich Insurance odpowiedzialna za  program transformacji Centrów w Krakowie i Bratysławie, oparty o  robotyzację i nowoczesne technologie. Wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz  Wyższej Szkole EuropejskiejPełni funkcję prezesa Stowarzyszenia SPIN.Prywatnie przewodnik w Kopalni Soli w Wieliczce oraz miłośnik planszówek.
Sylwia Królikowska – właściciel w Van Dahlen Group Sylwia Królikowska-Evenhuis
Sylwia z wykształcenia jest psychologiem – ukończyła Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ze
specjalizacjami psychologia biznesu oraz zarządzanie zmianą, obecnie pisze doktorat na Uniwersytecie SWPS . Od 2003 roku specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, coachingu i doradztwie. Współpracuje głównie z korporacjami, a do grona jej stałych klientów należą m.in. BNP Paribas, Unilever, Capita, Shell, State Street, UBS, Valeo i wiele innych. Najchętniej prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania pracownikami – w swojej karierze przeszkoliła ponad 20000 menedżerów i liderów. Sylwia posiada międzynarodowe doświadczenie trenerskie – prowadziła szkolenia dla menedżerów centrów finansowych w Indiach, Malezji, Kazachstanie, Filipinach oraz w Wielkiej Brytanii. Pracowała także jako wykładowca na studiach podyplomowych – prowadziła zajęcia z zarządzania talentami w organizacjach dla studentów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorka trzech książek, ekspert w Radiu ZET i telewizji TVN24. W czasie pandemii ekspert portalu OLX z ramienia którego prowadziła cykl webinarów, który zgromadził kilkutysięczną publiczność.
Joanna Soczówka – Accounts Payable Manager w PolSource
Absolwentka studiów doktoranckich na Wydziale Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Manager działów finansowych i procesów księgowych. Praktyk Lean Accounting w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych branży IT, consultingowej oraz finansowej. Product Owner narzędzi związanych z cyfrową transformacją i Project Manager projektów optymalizacji procesów w obszarze księgi głównej, controllingu, zobowiązań, administracji, organizacji.
Bartłomiej „Świstak” Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski – konsultant strategii w biznesie. Pomogłem 600 właścicielom firm.   Poprzez konsultacje mentoringowe i szkolenia optymalizuje procesy sprzedażowe i pomaga opracować początkowe metody dotarcia do klientów. Wraz ze swoimi klientami tworzy plan działania mający na celu rozwój ich biznesów (tzw. Cykl Świstaka). Robi to korzystając z innowacyjnych narzędzi typu Business Model Canvas czy Golden Circle. Tworzy i koordynuje innowacyjne projekty takie jak: Slow Business Academy (organizacja w trybie slow), Eksperymentalna Agencja Reklamowa, Flying Octopus (turkusowy zespół game dev). Zaangażowany w inicjatywy: Turkusowe Śniadania w Krakowie oraz Linkedin Local Kraków,  Kraków Miastem Startupówktóre skoncentrowane są na dzieleniu się wiedzą.

Mentor w projektach: KMS, FasterCapital i dla Województwa Małopolskiego oraz Tech Leaders i YBP.

Jego referencje i potwierdzenia umiejętności można sprawdzić tutaj: www.linkedin.com/in/swistak-krakow/

Krzysztof Dobrowolski – właściciel w LEAN JEST DLA LUDZI

Manager z dwudziestoletnim doświadczeniem w przemyśle, logistyce oraz usługach.

Pasjonat lean management, propagujący szczupłe zarządzanie na własnym blogu oraz publikujący w specjalistycznych czasopismach branżowych.

Połączenie praktyka lean i lidera zespołu. Skupiony na osiąganiu celów biznesowych przy jednoczesnym utrzymywaniu dobrych relacji wewnętrznych oraz efektywnej współpracy.

Doświadczony w redukowaniu kosztów operacyjnych poprzez integrowanie procesów wytwórczych (produkcja, montaż, utrzymanie ruchu) i usługowych z funkcjami wspierającymi (zarządzanie personelem, jakość, finanse, zakupy i sprzedaż).

Lider transformacji i reorganizacji, łączący wymagania jakościowe (IATF 16949, ISO 9001, ISO14001), wiedzę techniczną (magister inżynier mechaniki i budowy maszyn, absolwent Politechniki Wrocławskiej) oraz kulturę lean z wysokimi wymaganiami dzisiejszego rynku.

Kamila Nagi – Process improvement expert w Citibank Europe plc
Ekspert w dziedzinie optymalizacji procesów i grywalizacji, manager projektów, certyfikowany Kaizen Facilitator. Absolwentka Analityki Gospodarczej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz Zarządzania ze specjalizacją w zakresie Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2015 roku w grupie Citi – pracowała zarówno po stronie Banku Handlowego, jak i Citi Solutions Center. Doświadczenie zdobywała m.in. w kilku zespołach w departamencie IT, operacjach Treasury i CitiLean & Smart Automation. Wielka fanka zastosowania grywalizacji w zwiększaniu zaangażowania pracowników, w szczególności w obszarze ciągłego doskonalenia procesów. Autorka publikacji na ten temat. Prywatnie wielbicielka wędkowania, MMA i sztuki.

dr Marek Krasiński – Prezes Zarządu w ProdMasters Sp. z o.o.

Trener i konsultant Lean Management | Prezes Zarządu ProdMasters, członek BNI | Profesor w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu | Wykładowca MBA w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Człowiek, który wierzy w ideę lean i kaizen. W praktyce prowadzi badania związane z wdrożeniem lean management dostosowanego do specyfiki polskiej kultury. Autor książki na temat kulturowych uwarunkowań wykorzystania koncepcji, metod i narzędzi lean management. Trener i konsultant. Posiada certyfikaty PDCA Group Lean Trainer, OpEx Six Sigma Green Belt, Prince2 Foundation. Współzałożyciel Stowarzyszenia Lean Management Polska, Kierownik Menedżerskich Studiów Podyplomowych Lean Management, Lean Services, Six Sigma, Zarządzanie dla Inżynierów. Zapraszany prelegent na konferencje w Polsce, Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Japonii. Prywatnie miłośnik japońskich samochodów, azjatyckiej kuchni i tybetańskich lwiątek.

Wioletta Strączek – Strategic Project Accounting Manager w firmie Jacobs

Absolwentka Uniwesytetu Ekonomiczego z 15 letnim doświadczeniem w branży finansowo- księgowej. Certyfikowany Lean Six Sigma Green  Belt  oraz u progu ukończeniu cerfyfikacji Lean Six Sigma Back  Belt. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów usprawnieniowych  używając metodologi Lean Six Sigma oraz prowadzeniu  warsztatów mapowania procesów.

W codziennnej pracy wspiera projekty transformacyjne oraz posiada doświadczenie w dokumentowaniu procesów.

 

Dominik Jaskulski – Office Samurai

Dominik pracował jako analityk, kierownik projektów oraz menager dla wielu polskich i zagranicznych organizacji. Kierował budową międzynarodowych zespołów (Meksyk, Manila, Kraków), tworzeniem centrum kompetencji ds. robotyzacji procesów oraz brał udział w globalnych programach restrukturyzacyjnych. Absolwent ekonomii, finansów, lean management data mining oraz IT business management. Ma doświadczenie w realizacji projektów w finansach, bankowości, HR, NGO oraz IT. Fan filozofii agile i lean, które stara się łączyć w codziennej pracy.

Marcin Masłowski – blog LepszyManager.pl

Manager, trener, kierownik projektów, konsultant biznesowy Lean Six Sigma, wykładowca akademicki. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych, szkoleń, kursów i warsztatów dotyczących zarządzania procesowego, Lean Six Sigma, psychologii przywództwa, rozwoju zespołów, rozwoju zawodowego na University of Cambridge, Duke University czy Wyższej Szkole Bankowej. Certyfikowany Lean Six Sigma Green Belt,  PRINCE2 Practitioner i Agile PM Practitioner. Twórca programów sugestii pracowniczych i szkoleń z Lean Six Sigmy.

Swoje 10-letnie doświadczenie w doskonaleniu procesów zbierał w największych instytucjach finansowych na świecie. Pasją do Lean Six Sigmy zarażał, prowadząc szkolenia na kilku kontynentach. Na co dzień prowadzi globalne projekty transformacyjne w bankowości. Oprócz tego wykłada Reinżynierię procesów na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Autor ponad 150 artykułów dotyczących zarządzania, lean, rozwoju zespołów, rozwoju zawodowego managerów.

Od 2017 prowadzi bloga Lepszy Manager oraz Podcast Lepszy Manager, za pomocą których pomaga managerom i specjalistom w ich rozwoju zawodowym. Twórca jednej z największych w Polsce społeczności managerów.

Szczęśliwy mąż i ojciec dwójki dzieci, które nie pozwalają się mu się nudzić i wciąż przypominają, że praca jest tylko częścią życia.

 

MIEJSCE KONFERENCJI:

Konferencja realizowana jest w formule on-line, zaproszenia do pokoi warsztatowych oraz sali wykładowej zostaną wysłane na maile podane przez uczestników przy rejestracji.


REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ ZAKOŃCZONA – BRAK MIEJSC


Partnerzy:

 

 

.