XIII Otwarta Konferencja SPIN


XIII Konferencja
Service Process Improvement Network

Kraków, 5-6 października 2022 r.

5.10 – Hevre Kazimierz (meet-up & networking)
6.10 – Hotel Galaxy (warsztaty)

W dniach 5-6 października 2022 r. zapraszamy na trzynastą Otwartą Konferencję Service Process Improvement Network, która odbędzie się w Krakowie. Z przyjemnością informujemy, że okres wydarzeń on-line mamy już za sobą! Tegoroczna edycja  nastawiona jest przede wszystkim na networking.

Pierwszego dnia czekają na Was trzy prelekcje, prowadzone przez praktyków biznesowych w tematach związanych Process Mining (prelekcja w języku angielskim) oraz Blockchain oraz o przydatnej umiejętności, jaką jest mówienie o danych. Formuła wydarzenia będzie nastawiona na networking, który stał się niejako dobrem luksusowym na przestrzeni ostatnich 2 lat. Na uczestników będą czekać przekąski oraz vouchery wymienne na napoje.

Drugiego dnia będziecie mieli okazję pogłębić swoją wiedzę w trakcie warsztatów.

Udział w meetupie i networkingu jest bezpłatny. W tym dniu spotykamy się w Hevre Kazimierz.

Udział w dniu warsztatowym jest płatny i kosztuje 500 zł netto + VAT . Warsztaty odbywają się w Krakowie, w Hotelu Galaxy.


ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONFERENCJĘ


PLAN KONFERENCJI

Konferencja podzielona jest na części:

    • inspirującą & networkingową – prelekcje ekspertów,
    • praktyczną – warsztaty, prowadzone przez ekspertów.

Udział w konferencji możliwy jest po dokonaniu zapisu za pośrednictwem formularza.


HARMONOGRAM KONFERENCJI

Dzień 1 (5 października, środa) –  networking meetup

DZIEŃ 1 – networking meetup (środa)
czas trwania Temat Prowadzący
18:00 – 18:30 Networking i rejestracja
18:30 – 18:40 Powitanie uczestników Dawid Żabiński
18:40 – 19:10 Jak technologia blockchain może być użyta w business processes improvement? Przykłady i wyzwania Agata Oleksy
19:10 – 19:30 Networking
19:30 – 20:00 Process mining with Celonis: Success story in Accounts Payable in HEINEKEN Global Shared Services

Karolina Szczurek

Israel Expósito

20:00 – 20:30

Za górami, za lasami były sobie… prezentacje i spotkania – czyli po co nam Storytelling w biznesie.

Natalia Kmieć-Braun

20:30 – 22:00 Networking
DZIEŃ 2 – warsztaty (czwartek)
start Aktywności
9:00 – 17:00 Warsztaty (jeden do wyboru):

  1. Leverage Process Mining to Deliver Tangible Business Results – Israel Expósito, Celonis (uwaga, ten warsztat prowadzony jest w języku angielskim i trwa 3 godziny: 9:00-12:00)
  2. Lego Scrum City – najpopularniejszy Agile framework  w praktyce– Anna Jaworska, Stowarzyszenie SPIN
  3. Czy roboty potrafią czytać? – jak przekonać dyrektora finansowego, że robotyzacja działa i się opłaca – Tomek Owsiak, FarmaProm
  4. Napisz swojego pierwszego bota w UiPath – Anna Maziarz, Office Samurai
  5. Process Discovery – jak odkrywać procesy do automatyzacji – Dagmara Gwiazdoń, Office Samurai
  6. Dopracuj przekaz, utrzymaj uwagę, osiągnij cel. Warsztat z komunikacji biznesowej skupionej na odbiorcy. – Natalia Kmieć-Braun, Accenture

Szczegółowe opisy warsztatów dostępne są poniżej.

ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONFERENCJĘ


PRELEGENCI – WYKŁADY

Wykłady są prowadzone w pierwszym dniu konferencji – 5 października.

OPISY WARSZTATÓW

Warsztaty (z jednym wyjątkiem) trwają 8 godzin i są prowadzone w drugim dniu konferencji – 6 października

  1. Leverage Process Mining to Deliver Tangible Business Results – Israel Expósito, Celonis

UWAGA: warsztat 3 godzinny | Duration: 3 hours

Process mining has proven to be a powerful technology across different industries and processes, enabling an Execution Management System that can help Shared Service organisations to drive efficiency and value in their end-to-end processes.
This hands-on interactive session will provide practical takeaways on the following key areas:
1. How to connect end-to-end processes by integrating real-time and streaming data across systems, desktops, and documents
2. How to X-Rays processes for inefficiencies and identify improvements
3. How to fix inefficiencies automatically and orchestrates your existing technologies
Duration: 3x1hr sessions

Participants should bring a laptop, and have WiFi access to access Celonis Free, our online Free-of-Charge Process mining technology

About trainer:

Israel is a Celonis Global Business Development Executive with deep domain expertise and focus on all things Procurement. In his time with Celonis he’s led the Product teams focused on Procurement and P2P. Previously, he spent 10 years at Vodafone as Global Head of Data Governance & Analytics where he was known as the godfather of Making Data Speak & Act. During his journey at Vodafone he had a very active partnership with Celonis as a customer since 2015. Israel’s products have been awarded as best digital business solution during 2018 by The Hackett Group. Additional references to success stories he’s achieved: Forbes, WSJ and Financial Times.

2. Lego Scrum City – najpopularniejszy Agile framework  w praktyce – Anna Jaworska, Stowarzyszenie SPIN

Poziom podstawowy

Głównym celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z podstawami pracy w Scrumie. Warsztaty będą miały charakter symulacji realnej pracy we frameworku, co pozwoli uczestnikom osobiście doświadczyć pracy iteracyjnej, ceremonii scrumowych i znaczenia artefaktów. Podczas warsztatów uczestnicy będą mieć możliwość poznania ról występujących w scrumie, zrozumieć znaczenie inspekcji oraz adaptacji i samoorganizującego się zespołu.

Warsztaty prowadzone będą z wykorzystaniem klocków Lego i będą wzbogacone o dyskusje i refleksje uczestników z doświadczenia symulacji faz procesu scrumowego.

Sylwetka prelegentki:

Doświadczony project manager, scrum master i agile coach. Od lat wspiera budowę silnych zespołów w oparciu o wartości oraz wzajemną, otwartą współpracę.
Zakochana w agile’u i scrumie. Od kilku lat pracuje z zespołami zwinnymi pomagając im usprawniać swoje procesy i dostarczać produkty w pełni odpowiadające oczekiwaniom użytkowników. Posiada certyfikat PSM.
Aktualnie związana z firmą ASTEK, świadcząc usługi dla jednej z wiodących firm z branży farmaceutycznej na świecie.

3. Czy roboty potrafią czytać? – jak przekonać dyrektora finansowego, że robotyzacja działa i się opłaca – Tomek Owsiak, FarmaProm

Prezentacja metodologii kalkulowania zwrotu z inwestycji przy wdrażaniu robotyzacji, automatyzacji i usprawnianiu procesów biurowych. Studium przypadków polegające na przygotowaniu kalkulacji stopy zwrotu i oceny rentowności inwestycji z punktu widzenia finansowego. Zaprojektowanie własnego arkusza do oceny rentowności projektu. Dostosowanie modelu do zróżnicowanych priorytetów istotnych dla poszczególnych organizacji. Przygotowanie oceny rentowności na podstawie dostarczonego wzorca.
Sylwetka prelegenta:

Tomasz ma 30 lat doświadczenia w obszarze finansów, księgowości oraz podatków, jako specjalista i osoba zarządzająca zespołami finansowo – księgowymi. W czasie swojej drogi zawodowej zdobywał doświadczenie w firmach krajowych i międzynarodowych zajmujących się sprzedażą detaliczną – w branży księgarskiej, produkcyjnych – w branży meblowej oraz oświetleniowej, oraz usługowych – w branży profesjonalnych usług inżynierskich. Był jednym z kluczowych menedżerów zaangażowanych w budowanie globalnego centrum usług wspólnych, zatrudniającym ponad 800 specjalistów pracujących w 20 różnych funkcjach biznesowych. Współpracował także ściśle z biznesem wspierając działalność w obszarze finansów i rachunkowości oraz jako regionalny kontroler finansowy dla Europy Środkowo – Wschodniej.

Jest wykładowcą akademickim specjalizującym się w tematyce finansów przedsiębiorstwa oraz analizie rentowności inwestycji.

Obecnie zajmuje się wsparciem wzrostu i zarządzaniem finansami w FarmaProm, która dostarcza producentom farmaceutycznym, aptekom, sieciom aptecznym i hurtowniom innowacyjne i proste w obsłudze rozwiązania z zakresu CRM, SFA (Sales Force Automation), analityki, a także konsultingu baz danych, marketingu bezpośredniego czy badań rynkowych.

Jego zainteresowania dotyczą obszarów optymalizacji procesów biurowych, automatyzacji i robotyzacji.

Tomasz regularnie jeździ do pracy na rowerze z rocznym planem pokonania w ten sposób przynajmniej 4000 km. Lubi podróżować razem z rodziną w celu podziwiania piękna przyrody Polski oraz innych krajów świata.

4. Napisz swojego pierwszego bota w UiPath – Anna Maziarz, Office Samurai

Na tym praktycznym warsztacie zobaczysz jeden z najpopularniejszych programów do automatyzowania procesów biznesowych: UiPath. Zrozumiesz logikę, jaką rządzi się pisanie robotów. Na tym warsztacie napiszesz swojego pierwszego robota. Jak dasz mu na imię?
Sugerowana grupa docelowa: Osoby, które nie miały dotąd do czynienia z UiPath lub miały go niewiele.

Sylwetka prelegentki:

Automation Consultant w firmie Office Samurai od 2020 roku. W pracy łączy dwa stanowiska Developer RPA oraz Business Analyst. Zajmuję się analizą potencjalnych procesów do automatyzacji oraz tworzeniem robotów w technologii, w której się specjalizuje, czyli UiPath.

Przygodę z automatyzacją rozpoczęła od tworzenia skryptów z wykorzystaniem języka Python, w celu usprawnienia procesów w firmie outsourcingowej.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku Informatyka ze specjalizacją Analiza dużych zbiorów danych.

Wraz z zespołem zdobywczyni drugiego miejsca w UiPath HyperHack 2020 w kategorii Chat Bot.

Prywatnie uwielbia czytać kryminały i thrillery oraz układać puzzle.

 5. Process Discovery – jak odkrywać procesy do automatyzacji – Dagmara Gwiazdoń, Office Samurai

Znalezienie i wyznaczenie odpowiednich kandydatów do automatyzacji spośród wielu procesów może okazać się dużym wyzwaniem. Jednym z możliwych sposobów realizacji tego zadania jest Process Discovery. Na tym warsztacie dowiesz się:

  • Co to jest Process Discovery – przejście przez projekt faza po fazie
  • Jak analizować procesy do automatyzacji – co to są spotkania deep dive i jak je przeprowadzić.
  • W jaki sposób oceniać kandydatów do automatyzacji
  • Jak priorytetyzować procesy – który z nich zautomatyzować najpierw?
  • Jak stworzyć dokumentację procesu z przeznaczeniem dla projektu jego automatyzacji

    Warsztat przeznaczony jest głównie dla :

  • młodszych Analityków BA oraz osób, które chciałaby nauczyć się identyfikować, oceniać potencjał oraz tworzyć dokumentację procesów do automatyzacji,
  • Analityków IT oraz Project Managerów, którzy chcą zdobyć bądź poszerzyć wiedzę z zakresu analizy biznesowej pod kątem technologii RPA,
  • osób, które chciałyby wdrażać rozwiązania RPA w swojej firmie, jednak nie wypracowały do tej pory metodyki analizy i weryfikacji procesów biznesowych,
  • kadry zarządzającej w celu zapoznania się z możliwościami technologii RPA oraz zastosowania analizy w obrębie swojej firmy.

Sylwetka prelegentki:

Dagmara jest związana z Office Samurai od 2020, obecnie na stanowisku Senior Automation Consultant.
Jest Developerem RPA z doświadczeniem w automatyzacji procesów w technologii UiPath.
Pełni również rolę Analityka Biznesowego poszukującego procesów do automatyzacji, przygotowującego oraz dokumentującego procesy – wykorzystując przy tym 3-letnie doświadczenie w usprawnianiu procesów jako konsultant Lean Management.
W wolnym czasie nie rozstaje się z drutami, dziergając zimowy asortyment.

6. Dopracuj przekaz, utrzymaj uwagę, osiągnij cel. Warsztat z komunikacji biznesowej skupionej na odbiorcy – Natalia Kmieć-Braun, Accenture

Poziom podstawowy

Prezentacja przed zarządem? Spotkanie z klientem? A może zwykła rozmowa z zespołem? W biznesie nie da się obejść bez komunikacji, a wysokie umiejętności w tym zakresie często bezpośrednio przekładają się na osiągane wyniki i na atmosferę pracy. Uczestnicy warsztatu poznają i wypróbują sprawdzone techniki konstruowania przekazu, budowania relacji z publicznością i radzenia sobie z częstymi wyzwaniami w mówieniu publicznym.

Sylwetka prelegentki:

Konsultantka, doświadczona trenerka i storytellerka. Na co dzień wspiera klientów z rozmaitych branż – od telekomunikacyjnej, przez nieruchomości, po farmaceutyczną – w zarządzaniu zmianą, ze szczególnym uwzględnieniem wewnętrznej komunikacji i szkoleń. Jako pasjonatka retoryki i storytellingu zajmuje się prowadzeniem warsztatów i coachingiem z zakresu mówienia publicznego i tworzenia prezentacji, bierze też udział w eventach i konferencjach oraz występuje w filmach szkoleniowych i marketingowych.

 

MIEJSCE KONFERENCJI:

Konferencja odbywa się w Krakowie,

dzień 1 – w Hevre Kazimierz (Meiselsa 18, 31-058 Kraków)

dzień 2 – w Hotelu Galaxy (Gęsia 22A, 31-535 Kraków)



Partnerzy: