SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY WARSZTATU
Rola Lidera w organizacji Lean
Szkolenie jest dedykowane kadrze managerskiej, osobom zajmującym się zarządzaniem projektami oraz zmianą w firmach usługowych. Program ten skupia się na roli lidera jako kluczowego elementu skutecznego wdrażania i utrzymywania Lean Management. Uczestnicy zdobędą nie tylko teoretyczną wiedzę, ale również praktyczne umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zmianą w duchu Lean.
Cele szkolenia: Zrozumienie roli lidera w kontekście Lean Management jako głównego elementu budowania kultury organizacji.
Elementy szkolenia:
- Kim jest lider?
- Dom Lean
- Czym jest zmiana?
- Rola lidera jako katalizatora zmiam
- Cykl życia zmiany
- Narzędzia wspierające komunikację
- Kluczowe wskaźniki efektywności
Dawid Żabiński - Dawid rozpoczął swoją karierę zadowową w 2012 roku w obszarze finansów. Od 2014 roku związany jest z tematami Continuous Improvement, Process Excellence w swojej pracy zawodowej. Swoje doświadczenie zdobywał w firmach: IBM, StateStreet Bank, a obecnie pracuje jako Process Excellence Team Manager w IG Group. Absolwent studiów podyplomowych Zarządzanie Projektami oraz Master of Lean Management na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Certyfikaty: Six Sigma Green Belt / Lean Black Belt, Prince2, APMG Change Management. W 2024 roku zaczął rozwijać się jako coach podejmując studia ‚Coaching profesjonalny’ na Akademii Leona Koźmińskiego.