About Me
SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY WARSZTATU
DMAIC w praktyce – Case Study w sektorze usługowym
W trakcie warsztatów grupa będzie miała możliwość przetestowania w praktyce optymalizacji procesu metodą DMAIC, zastosować narzędzia rekomendowane do poszczególnych faz oraz poznać meandry i przeciwności, z którymi nieraz mierzy się lider projektu. Praca będzie oparta na przygotowanym scenariuszu, opartym na sytuacjach wziętych z życia firm usługowych.
Warsztat skierowany jest do pracowników sektora usługowego zainteresowanych poszerzeniem swoich umiejętności wdrożenia metodologii DMAIC (Define, Measure, Analyze, Improve, Control) w procesy doskonalenia jakości. Obejmuje to:
- Pracowników planujący certyfikować sie w zakresie Lean Six Sigma (Yellow lyb Green Belt)
- Specjalistów pragnących poprawić umiejętności w zakresie optymalizowania procesów
- Menedżerów i liderów zespołów, którzy chcą lepiej zrozumieć i zastosować techniki DMAIC w celu podniesienia efektywności i jakości swoich zespołów
- Osoby, zaczynające swoją przygodę z metodami Lean Six Sigma i chcące zdobyć podstawowe umiejętności w tym zakresie
Katarzyna Borkowska - Certyfikowana Six Sigma Black Belt. Pasjonatka dążenia do doskonałości, motywowania do ciągłego doskonalenia i rozwoju pracowników Lufthansa Group Business Services. Posiada kilkuletnie doświadczenie w obszarze Continuous Improvement, analizy i optymalizacji procesów, szkoleniu pracowników z zakresu Lean Six Sigma Yellow i Green Belt, narzędzi Lean, prowadzeniu warsztatów i coachingu w prowadzeniu projektów.