V Konferencja SPIN


Piąta Otwarta Konferencja
Service Process Improvement Network

Kraków, 22-23 lutego 2018

Już po raz piąty mamy przyjemność zaprosić na Otwartą Konferencję, organizowaną przez i dla pasjonatów ciągłego doskonalenia procesów w usługach i biurze. Poprzez nasze kolejne spotkanie pragniemy budować w Krakowie środowisko wymiany wiedzy
i doświadczeń w zakresie metod zarządzania i optymalizacji procesów. Gospodarzem i współorganizatorem tego wydarzenia jest Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, a dokładnie Katedra Ekonomiki i Zarządzania w Przemyśle z Wydziału Górnictwa i Geoinżynierii, której jedną ze specjalności naukowych i dydaktycznych jest właśnie Lean Management.

Dzień pierwszy konferencji to wystąpienia praktyków ciągłego usprawniania w usługach i biurze oraz godzinny panel dyskusyjny. Krótkie, konkretne historie i analizy przypadków – maksimum treści, zero sprzedaży. Ten dzień jest darmowy i otwarty dla wszystkich. Wykłady odbywają się w Centrum Dydaktyki AGH, w pawilonie U2.

Dzień drugi to Open Space oraz warsztaty. Taka formuła daje bezpośredni kontakt z mistrzami ciągłego usprawniania oraz możliwość przedyskutowania nurtujących Was problemów z innymi uczestnikami. Koszt drugiego dnia (jeden wybrany warsztat + cały Open Space) to 400 PLN. Cena ta obejmuje także obiad w 1 i 2 dzień wydarzenia. Wszystkie warsztaty odbywają się w salach dydaktycznych AGH w pawilonie A1.

Zobacz sylwetki prelegentów.


Rejestracja zakończona

DZIEŃ 1
start Temat Powadzący
8:07 Rejestracja uczestników, poranna kawa
9:07 Otwarcie konferencji Zuzanna Pamuła logo-SPIN-130
9:17  Backdoor Lean – ciągłe doskonalenie „zza winkla”
w pewnej dużej instytucji finansowej
 Hubert Lipiński
9:47  Forma i rzeźba, czyli różne formy Lean Management  Anna Strojny-Madej  
10:17 Przerwa
10:37 10 years of Continuous Improvement. And what’s next?  Samuel van Braekel, Marcin Zieliński
11:07  Adasie i Niedasie – znajdź swojego trzmiela  Tomasz Król
11:37 Transformacja biznesowa. Jak skutecznie się
zmieniać. Na podstawie doświadczeń Grupy Onet –
RAS Polska.
 Julita Rudolf
12:07 Przerwa
12:27 Czy Lean Healthcare w Polsce jest możliwy? Jan M. Janiszewski
12:57 Gry – nowoczesne narzędzia pobudzania zaangażowania Monika Dymacz-Kaczmarczyk
13:27 Lunch
14:27  Panel dyskusyjny
15:27 Przerwa
15:47  RPA w Polsce. Jak polscy przedsiębiorcy wykorzystują roboty Piotr Kaczmarek  
16:17 Leadership 734 w procesach usługowych Radosław Drzewiecki
16:47 Podsumowanie i zamknięcie dnia pierwszego Zuzanna Pamuła logo-SPIN-130
DZIEŃ 2
start Aktywności
8:37 Rejestracja uczestników i poranna kawa
9:07 Otwarcie drugiego dnia Konferencji – Zuzanna Pamuła
9:17  Opracowanie tematów Open Space
10:07 Przerwa
10:27  Open Space slot 1
11:02  Open Space slot 2
11:37  Open Space slot 3
12:12 Wspólny lunch
13:22  Warsztaty – 1 do wyboru

  1. Czego nauczysz swojego pierwszego robota? – nauka pisania robota w  technologii UiPath – Rafał Podsiadło, SmartMedia
  2. Visual management w biurze: podstawy projektowania efektywnych dashboardów – Agata Zydroń, Lufthansa
  3. Skuteczne mierzenie procesów biurowych – Michał Wolak, Lean Action
  4. Design Thinking Challenge – Michał Baraniak, Euroclear
  5. Rozwiązywanie problemów i analiza przyczyn źródłowych – Zuzanna Pamuła, Dorota Bednarz, Lundbeck
  6. Biznesowa gra symulacyjna – budowanie motywacji – Monika Dymacz-Kaczmarczyk, Exprofesso
  7. Value Stream Mapping – Lidia Świątkiewicz, Heineken
  8. Warsztat psychologiczny – Leadership i empowerment w organizacji – jak budować skuteczne przywództwo w organizacji XXI wieku – Aleksandra Glinka, Centrum Psychologiczno-Konsultingowe SYNERGIA MANAGEMENT
  9. Komunikacja w Procesach Biznesowych – Hubert Lipiński, bpcr.pl
16:32 Podsumowanie i zamknięcie konferencji

 

Miejsce konferencji:
Centrum Dydaktyki AGH

Pawilon U-2
ul. Reymonta 7, Kraków