X Konferencja
|
Już po raz dziesiąty mamy przyjemność zaprosić Was na Otwartą Konferencję Service Process Improvement Network, która odbędzie się w dniach 22-25 września 2020 r. W tym roku, mając na uwadze bezpieczeństwo naszych uczestników, zdecydowaliśmy się na nową formułę wydarzenia, które po raz pierwszy odbędzie się on-line.
PLAN KONFERENCJI
Dzień pierwszy i drugi (22 – 23.09.2020)
– to wystąpienia prelegentów w formie webinarów. Temat przewodni konferencji to „Beyond RPA” czyli automatyzacja nie tylko z wykorzystaniem narzędzi RPA.
Dzień trzeci (24.09.2020)
– to całodzienne szkolenia dostarczane przez doświadczonych praktyków. Szkolenia pozwolą Wam poszerzyć wiedzę z obszaru automatyzacji, robotyzacji, nowych technologii oraz zarządzania procesami. Ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju, warsztaty są również dostępne wyłącznie w formie online.
Dzień czwarty (25.09.2020)
– to tzw. Masterclasses, czyli panele dyskusyjne w kameralnym gronie. Tego dnia będziecie mieli okazję wymienić się doświadczeniami w wybranych obszarach związanych z automatyzacją procesów z innymi praktykami i ekspertami. Na każdym z warsztatów poruszany będzie zadany wcześniej temat, co pozwoli Wam wybrać zagadnienie, które najbardziej Was interesuje.
Cała konferencja prowadzona jest w języku polskim.
HARMONOGRAM KONFERENCJI
Dzień 1 (22 września, wtorek) – webinary
Dzień 2 (23 września, środa) – webinary
DZIEŃ 3 (24 września, czwartek) – całodzienne warsztaty (online)
DZIEŃ 3 | |
---|---|
start | Aktywności |
9:00 – 17:00 | Warsztaty (jeden do wyboru):
1. Eksploracja danych może być prosta – wprowadzenie do RapidMiner – Marcin Blachnik, poziom podstawowy
2. A.I. w Biznesie – Karol Przystalski, Codete, poziom podstawowy
3. Zautomatyzuj codzienną pracę w MS EXCEL bez VBA – wprowadzenie do Power Query – Ireneusz Czyżewski, poziom podstawowy
4. Prowadzenie programów automatyzacyjnych – warsztaty dla Project Managerów – Dominik Jaskulski, Stowarzyszenie SPIN, poziom zaawansowany
5. Jak skutecznie identyfikować i przygotować procesy do automatyzacji – Michał Wolak, Lean Action, poziom podstawowy
Szczegółowe opisy warsztatów dostępne są pod tym linkiem. |
DZIEŃ 4 (25 września, piątek) – Masterclasses
DZIEŃ 4 | |
---|---|
start | Aktywności |
10:00 – 11:30 | Masterclasses tura 1 (jeden temat do wyboru):
|
13:00 – 14:30 | Masterclasses tura 2 (jeden temat do wyboru):
|
PRELEGENCI I GOŚCIE SPECJALNI
Prof. dr hab. Andrzej Sobczak, Robonomika.pl Kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od kilku lat zajmuje się zarządzaniem strategicznym IT i architekturą korporacyjną (Enterprise Architecture) – w szczególności zastosowaniem tej koncepcji w transformacji działania organizacji – zarówno na poziomie biznesowym jak i IT. Obecnie swoje zainteresowania naukowe i doradcze koncentruje wokół problematyki zaawansowanej automatyzacji i robotyzacji procesów i usług biznesowych. Redaktor serwisu Robonomika.pl. |
|
Andrzej Kinastowski, Office Samurai Andrzej od 10 lat pomaga firmom SSC i BPO usprawniać dostarczane procesy przez wdrażanie Continuous Improvement, Process Excellence, automatyzacji i robotyki, pracę nad strategią i kadrą zarządczą. Praktyk wdrażania Lean w procesach biurowych, fan koncepcji Kaizen. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, doświadczony trener Lean i Six Sigma, wykładowca uniwersytecki. Członek-założyciel Stowarzyszenia Service Process Improvement Network. |
|
Dr hab. inż. Marcin Blachnik Dr hab. inż. Marcin Blachnik od 2002 roku jest związany z Politechniką Śląską, początkowo jako doktorant, następnie jako adiunkt. Doktorat z informatyki (specjalność eksploracja danych) obroniony z wyróżnieniem w 2007, habilitacja 2020. 2007-2008 staż naukowy na Politechnice Helsińskiej (obecnie Aalto University), 2013 staż naukowy na Uniwersytecie Stanforda w USA. Absolwent programu Top 500 Innovators (Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego). 2014-2015 – starszy specjalisty eksploracji danych w Centrum Informatycznego Świerk NCBJ. Udział w kilkudziesięciu międzynarodowych konferencjach z obszaru sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, autor 67 publikacji naukowych głównie z obszaru sztucznej inteligencji i jej zastosowań. |
|
Karol Przystalski, Codete W 2015 r. uzyskał stopień doktora informatyki na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. CTO i założyciel Codete. Współpracuje z firmami z listy Fortune 500 przy projektach związanych z Data Science. Zbudował laboratorium badawcze, które pracuje nad metodami uczenia maszynowego i rozwiązaniami Big Data w Codete. Wykłada i szkoleni w języku niemieckim i angielskim z zakresu informatyki, ze szczególnym uwzględnieniem uczenia maszynowego stosowanego. Jako trener współpracuje z O’Reilly |
|
Dominik Jaskulski, Stowarzyszenie SPIN Dominik pracował jako analityk, kierownik projektów oraz menager dla wielu polskich i zagranicznych organizacji. Kierował budową międzynarodowych zespołów (Meksyk, Manila, Kraków), tworzeniem centrum kompetencji ds. robotyzacji procesów oraz brał udział w globalnych programach restrukturyzacyjnych. Absolwent ekonomii, finansów, lean management data mining oraz IT business management. Ma doświadczenie w realizacji projektów w finansach, bankowości, HR, NGO oraz IT. Fan filozofii agile i lean, które stara się łączyć w codziennej pracy. |
|
Olgierd Sroczyński, Synerise
Z wykształcenia filozof, zawodowo od dziesięciu lat związany z branżą IT. Autor artykułów z zakresu etyki i filozofii, zajmuje się zagadnieniem racjonalności, świadomości i wolnej woli. Publikował m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Obserwatorze Finansowym”, a także w czasopismach branżowych: „Nowej Sprzedaży”, „Magazynie E-commerce”, „Nowym Marketingu”. Pracuje jako analityk w Synerise – polskiej firmie dostarczającej rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Jest członkiem Towarzystwa Etyki i Filozofii Techniki. |
|
Tomasz Gradzik
Tomasz Gradzik jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie o specjalności Przedsiębiorczość i Innowacje. Od ponad 17 lat aktywnie związany z branżą IT w szczególności z projektami z zakresu Digital Transformation. Wraz z zespołem analizuje, doradza, wdraża i utrzymuje projekty z wykorzystaniem technologii Content Intelligent, OCR, BPM, RPA, microservieces dla klientów wymagających dużych wydajności i skali działania. Prywatnie zwolennik dobrej książki, filmu i aktywnego wypoczynku a w czasach COVID nocnych wycieczek w góry (wraz z 8 letnim synem zdobywca m.in. Babiej Góry nocą :). |
|
Andrzej Błaszczyk
Andrzej Błaszczyk – od 12 lat blisko związany z rynkiem informatycznym. Od ponad 8 lat związany z firmą AutoID Polska S.A., najpierw na stanowisku Product Managera, a w chwili obecnej Sales Executive – Channel Alliance Director. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz International Business Studies na Avans Hogeschool w Bredzie. |
|
Robert Ciach Robert Ciach jest analitykiem procesów biznesowych, ukończył Akademię Ekonomiczną w Katowicach.Od ponad 17 lat jest związany z branżą IT, w szczególności z systemami zarządzania procesami biznesowymi, obiegu dokumentów i spraw oraz archiwizacji dokumentów. Współtworzy autorski system Business Process Management (Zarządzania Procesami Biznesowymi).Z powodzeniem realizuje projekty wdrożeniowe i doradcze z dziedziny zarządzania procesami biznesowymi (Business Proces Management) – dla klientów komercyjnych oraz urzędów publicznych oraz państwowych.Posiada szeroką wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu analizy, projektowania i implementacji procesów biznesowych zachodzących w organizacji.Aktualnie rozwija swoje doświadczenie w dziedzinie analizy procesów biznesowych pogłębiając wiedzę z zakresu Process Mining. Ukończył szkolenie Process Mining: Data science in Action, autoryzowane przez Eindhoven University of Technology, prowadzone przez pioniera tej dziedziny profesora Wil van der Aalst. |
|
Marcin Struś Marcin Struś, dołączył do krakowskiego oddziału State Street w 2012 roku. Zajmuje stanowisko Menedżera ds. Ryzyka Kredytowego i posiada 10-letnie doświadczenie zawodowe w branży finansowej, w tym 5-letnie na stanowisku menedżerskim. Współpracuje z ponad 20. analitykami ryzyka i doradcami kredytowych w Zespołach Funduszy i Instytucji Finansowych. Zarządza kompleksowym świadczeniem usług oceny ryzyka kredytowego we współpracy z wewnętrznymi partnerami z regionów AMER, EMEA i APAC. Wcześniej pracował w krakowskim domu maklerskim w Departamencie Operacji Kapitałowych i był odpowiedzialny za koordynację IPO oraz SPO. Marcin uzyskał tytuł magistra finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz posiada licencję maklera papierów wartościowych. |
|
Jarosław Grużewski Jarek Grużewski jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów z 15-letnim doświadczeniem w sektorze kapitałowym i finansowym. Posiada bogate doświadczenie w pracy z różnymi typami funduszy inwestycyjnych. Z silnym naciskiem na identyfikację i wdrażanie usprawnień systemu i procesów, których celem jest zmniejszenie ryzyka i promowanie wydajności. Kluczowe mocne strony to zarządzanie oczekiwaniami klientów, planowanie organizacyjne, zarządzanie projektami, wiedza finansowa i dostarczanie serwisu na czas i w uzgodnionym standardzie. Ponadto Jarek posiada 8-letnie doświadczenie menedżerskie i obecnie kieruje zespołem Zarządzania Ryzykiem Korporacyjnym liczącym ponad 50 pracowników. W swojej karierze Jarek pracował dla takich organizacji jak State Street, Bank of New York Mellon i Citi Bank. |
|
Krzysztof Lach
Z wykształcenia absolwent kierunku Informatyka i Ekonometria. Z branżą IT związany od 12 lat, a od 7 lat zajmuje się systemami do automatyzacji procesów biznesowych oraz OCR. Analityk biznesowy, szkoleniowiec, manager projektów IT. Ma doświadczenie w projektach w bankowości, finansach, branży produkcyjnej. W wolnym czasie rozwija swoje kompetencje z zakresu process mining i data mining. |
MIEJSCE KONFERENCJI:
Konferencja realizowana jest w formule on-line, zaproszenia do pokoi warsztatowych oraz sali wykładowej zostaną wysłane na maile podane przez uczestników przy rejestracji.
.
Formularz rejestracji na konferencję
Partnerzy: