Szkolenia biznesowe mają dać maksimum korzyści z zainwestowanego czasu i pieniędzy. Z takiego założenia wychodzimy proponując Wam szkolenia przygotowane przez SPIN.
Firmy, które wolą szkolenie uszyte na miarę zapraszamy do kontaktu – chętnie przygotujemy ofertę dostosowaną do konkretnych potrzeb.
Szkolenia obecnie w naszej ofercie:
- Jak zacząć z Robotics Process Automation (RPA)?
- Skuteczne mierzenie procesów biurowych
- Zarządzanie zmianą w procesach biurowych i usługowych
- Rozwój kompetencji zespołu w warunkach rynku pracownika
- Visual Management – zarządzanie wizualne w biurze
- Jak poprowadzić swoje pierwsze szkolenie Lean Intro
Jak zacząć z Robotics Process Automation (RPA)?
Program (8 godzin):
1.Czym jest i czym nie jest Robotics Process Automation?
2.Rynek RPA, dostawcy oprogramowania, firmy, ostatnie trendy.
3.Jak zacząć z RPA – ćwiczenia praktyczne:
- Planowanie projektu pilotażowego RPA
- Identyfikacja procesów do robotyzacji
- Budowanie strategii robotyzacji
- Jak oszacować oszczędności.
4.Najczęściej popełniane błędy.
5.Jaki wpływ RPA będzie miało na organizacje oraz jak zmieni niektóre paradygmaty działania przedsiębiorstw.
Po szkoleniu będziesz potrafić:
- Wyjaśnić czym jest RPA i czym różni się od innych form automatyzacji procesów,
- Stworzyć business case i plan pilotażowego projektu RPA,
- Stworzyć strategię wdrażania RPA w przedsiębiorstwie,
- Oszacować potencjalne oszczędności z projektu /programu,
- Nie popełnisz błędów, które zrobiły inne firmy rozpoczynając przygodę z robotics.
Trener:
Dominik Jaskulski specjalizuje się w automatyzacji procesów back-office’owych. Od ponad 7 lat zajmuje się optymalizacją i usprawnianiem procesów w operacjach bankowych, HR oraz IT. Pracował w polskich i zagranicznych instytucjach finansowych. Tworzył międzynarodowe zespoły odpowiadające za robotyzację procesów w Lufthansa GBS i ABB. Jako fan zwinnych (agile) oraz szczupłych (lean) metod zarządzania stara się łączyć oba podejścia w swojej codziennej pracy. Współzałożyciel stowarzyszenia Service Process Improvement Network. |
Skuteczne mierzenie procesów biurowych
Program (8 godzin):
1.Jakie dane możemy mierzyć w procesach biurowych i po co?
2.Jak mierzyć poszczególne mierniki – przegląd technik.
3.Jak zapewnić koherentność danych?
4.Podstawowe techniki analizy danych.
5.Wyciąganie wniosków z analizy danych
6.Użycie danych w projektach Lean oraz Kaizen.
7.Najczęstsze problemy i pytania uczestników.
Po szkoleniu będziesz potrafić:
- przygotować proces zbierania danych w swojej organizacji,
- wykonać poprawnie pomiary,
- zarządzać na podstawie pomiarów,
- prowadzić projekty Lean i usprawniać procesy.
Trener:
Michał Wolak prowadzi projekty doradczo-wdrożeniowe i szkoli z zakresu Lean Management zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych (SSC i BPO). Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie, coachingowe oraz doradcze. |
Zarządzanie zmianą w procesach biurowych i usługowych
Program (8 godzin):
1.Skąd bierze się opór przed zmianą?
2.Cykl przechodzenia przez zmianę.
3.Efektywna komunikacja zmiany.
4.Angażowanie pracowników w zmianę.
5.Zarządzanie rolami w procesie zmiany.
Po szkoleniu będziesz potrafić:
- Zaplanować i wdrożyć zmianę w swojej organizacji,
- Zachęcić współpracowników do wspierania zmiany,
- Uniknąć najczęściej popełnianych błędów przy wdrażaniu zmian.
Trener:
Andrzej Kinastowski od 10 lat pomaga firmom SSC i BPO usprawniać dostarczane procesy przez wdrażanie Continuous Improvement, Process Excellence, pracę nad strategią i kadrą zarządczą. Praktyk wdrażania Lean w procesach biurowych za pomocą projektów w formacie Lean Workout. Fan koncepcji Kaizen. Uważa że najlepsze procesy i projekty opierają się na na zaangażowaniu liderów i odpowiedzialności pracowników. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, doświadczony trener Lean i Six Sigma. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Były prezes i członek-założyciel stowarzyszenia Service Process Improvement Network. Bardzo lubi występować na konferencjach. |
Rozwój kompetencji zespołu w warunkach rynku pracownika
Program (8 godzin):
1.Rynek pracownika i konsekwencje dla organizacji.
2.Pracownicy wiedzy i co ich motywuje do pracy?
3.Składowe kompetencji.
4.Podejście Lean od rozwoju kompetencji pracowników.
5.Matryca Kompetencji – potężne narzędzie Lean.
6.Multikompetencje czy specjalizacja, czyli w jaką stronę rozwijać zespół?
7.Najczęstsze problemy i pytania uczestników.
Po szkoleniu będziesz potrafić:
- przygotować Matrycę Kompetencji,
- zaplanować rozwój zespołu,
- lepiej motywować pracowników.
Trener:
Michał Wolak prowadzi projekty doradczo-wdrożeniowe i szkoli z zakresu Lean Management zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych (SSC i BPO). Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie, coachingowe oraz doradcze. |
Visual Management – zarządzanie wizualne w biurze
Program (8 godzin):
1.Wprowadzenie do zarządzania wizualnego (VM).
2.Elementy dashboardu oraz codziennego spotkania (huddle).
3.Tworzenie efektywnych dashboardów, wizualizacja danych.
4.Codzienne spotkania przy tablicy – jak zacząć?
5.Praca z oporem.
6.Audyt jako narzędzie służące stabilizacji.
7.Najczęstsze błędy we wdrażaniu VM.
Po szkoleniu będziesz potrafić:
- Stworzyć dashboard do zarządzania pracą zespołu,
- Wdrożyć dashboard oraz codzienne spotkania w pracy zespołu,
- Radzić sobie z najczęstszymi problemami związanymi z wdrożeniem VM.
Trenerzy:
Agata Zydroń ukończyła studia ekonomiczne na UE w Krakowie. Profesjonalnie zajmuje się wdrażaniem CI w procesach usługowych (z krótkim acz bogatym epizodem produkcyjnym), prowadzeniem szkoleń Lean i warsztatów VSM oraz wdrażaniem zarządzania wizualnego. Poza przełożeniem pasji na rozwój zawodowy prywatnie wdraża kanban w lodówce, kampanie czerwonej kartki w szafie, wizualne zarządzanie w pralni i planuje następne. A w wolnym jeszcze czasie jeździ na nartach zjazdowych Michał Baraniak, dyrektor departamentu, poprzednio Continuous Improvement Manager w Euroclear. Z wykształcenia filozof, z zawodu księgowy – przekonany, ze prawdziwe usprawnianie wydarza się na styku tych dziedzin. Dużą radość sprawia mu prowadzenie szkoleń. W życiu prywatnym szczęśliwy mąż, ojciec i marzyciel. |
Jak poprowadzić swoje pierwsze szkolenie Lean Intro
Program (8 godzin):
1.Po co prowadzić szkolenie Lean Intro?
2.Elementy szkolenia Lean Intro.
3.Wprowadzenie do narzędzi szkoleniowych (według cyklu Kolbe’a).
4.Symulacja Lean – gra oraz szczegółowa analiza.
5.Prowadzenie efektywnych dyskusji szkoleniowych
6.Najczęstsze problemy i pytania uczestników.
Po szkoleniu będziesz potrafić:
- przygotować szkolenie Lean Intro dla swojej organizacji,
- dobrać przykłady z procesu do użycia w szkoleniu,
- poprowadzić pierwsze szkolenie Lean Intro.
Trener:
Andrzej Kinastowski od 10 lat pomaga firmom SSC i BPO usprawniać dostarczane procesy przez wdrażanie Continuous Improvement, Process Excellence, pracę nad strategią i kadrą zarządczą. Praktyk wdrażania Lean w procesach biurowych za pomocą projektów w formacie Lean Workout. Fan koncepcji Kaizen. Uważa że najlepsze procesy i projekty opierają się na na zaangażowaniu liderów i odpowiedzialności pracowników. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, doświadczony trener Lean i Six Sigma. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Były prezes i członek-założyciel stowarzyszenia Service Process Improvement Network. Bardzo lubi występować na konferencjach. |