Szkolenia Stowarzyszenia SPIN



Szkolenia biznesowe mają dać maksimum korzyści z zainwestowanego czasu i pieniędzy. Z takiego założenia wychodzimy proponując Wam szkolenia przygotowane przez SPIN.

Firmy, które wolą szkolenie uszyte na miarę zapraszamy do kontaktu – chętnie przygotujemy ofertę dostosowaną do konkretnych potrzeb.

Szkolenia obecnie w naszej ofercie:


Jak zacząć z Robotics Process Automation (RPA)?

Program (8 godzin):

1.Czym jest i czym nie jest Robotics Process Automation?

2.Rynek RPA, dostawcy oprogramowania, firmy, ostatnie trendy.

3.Jak zacząć z RPA – ćwiczenia praktyczne:

  • Planowanie projektu pilotażowego RPA
  • Identyfikacja procesów do robotyzacji
  • Budowanie strategii robotyzacji
  • Jak oszacować oszczędności.

4.Najczęściej popełniane błędy.

5.Jaki wpływ RPA będzie miało na organizacje oraz jak zmieni niektóre paradygmaty działania przedsiębiorstw.

 

Po szkoleniu będziesz potrafić:

  • Wyjaśnić czym jest RPA i czym różni się od innych form automatyzacji procesów,
  • Stworzyć business case i plan pilotażowego projektu RPA,
  • Stworzyć strategię wdrażania RPA w przedsiębiorstwie,
  • Oszacować potencjalne oszczędności z projektu /programu,
  • Nie popełnisz błędów, które zrobiły inne firmy rozpoczynając przygodę z robotics.

 

DominikJaskulski3 Trener:

Dominik Jaskulski specjalizuje się w automatyzacji procesów back-office’owych. Od ponad 7 lat zajmuje się optymalizacją i usprawnianiem procesów w operacjach bankowych, HR oraz IT. Pracował w polskich i zagranicznych instytucjach finansowych. W 2016 roku stworzył międzynarodowy zespół, który odpowiada za robotyzację procesów w Lufthansa GBS. Jako fan zwinnych (agile) oraz szczupłych (lean) metod zarządzania stara się łączyć oba podejścia w swojej codziennej pracy. Współzałożyciel stowarzyszenia Service Process Improvement Network.

Powrót do listy szkoleń

Skuteczne mierzenie procesów biurowych

 

Termin: 20 lipca 2017, 09:00 (piątek) → zamów

 

Program (8 godzin):

1.Jakie dane możemy mierzyć w procesach biurowych i po co?

2.Jak mierzyć poszczególne mierniki – przegląd technik.

3.Jak zapewnić koherentność danych?

4.Podstawowe techniki analizy danych.

5.Wyciąganie wniosków z analizy danych

6.Użycie danych w projektach Lean oraz Kaizen.

7.Najczęstsze problemy i pytania uczestników.

 

Po szkoleniu będziesz potrafić:

  • przygotować proces zbierania danych w swojej organizacji,
  • wykonać poprawnie pomiary,
  • zarządzać na podstawie pomiarów,
  • prowadzić projekty Lean i usprawniać procesy.
 wolak 150x200 Trener:

Michał Wolak prowadzi projekty doradczo-wdrożeniowe i szkoli z zakresu Lean Management zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych (SSC i BPO). Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie, coachingowe oraz doradcze.
Z pasją przekazuje swoją wiedzę i umiejętności, prowadząc szkolenia z takich zagadnień jak Lean Management, techniki Kaizen, umiejętności przywódcze, efektywna komunikacja. Jako prezes zarządu odpowiada za rozwój strategiczny firmy Lean Action Sp. z o.o., która od 2004 r. podnosi efektywność polskich przedsiębiorstw. Przeprowadził liczne projekty, osiągając dzięki nim wymierne efekty. Od młodości interesuje się Dalekim Wschodem – Chinami i Japonią. W wolnym czasie chodzi po górach, jeździ na nartach i tańczy tańce latynoamerykańskie. Jest też pasjonatem żeglarstwa.

Powrót do listy szkoleń

 

 

Zarządzanie zmianą w procesach biurowych i usługowych

Program (8 godzin):

1.Skąd bierze się opór przed zmianą?

2.Cykl przechodzenia przez zmianę.

3.Efektywna komunikacja zmiany.

4.Angażowanie pracowników w zmianę.

5.Zarządzanie rolami w procesie zmiany.

 

Po szkoleniu będziesz potrafić:

  • Zaplanować i wdrożyć zmianę w swojej organizacji,
  • Zachęcić współpracowników do wspierania zmiany,
  • Uniknąć najczęściej popełnianych błędów przy wdrażaniu zmian.
2015-dlh-1-160x240 Trener:

Andrzej Kinastowski od 10 lat pomaga firmom SSC i BPO usprawniać dostarczane procesy przez wdrażanie Continuous Improvement, Process Excellence, pracę nad strategią i kadrą zarządczą. Praktyk wdrażania Lean w procesach biurowych za pomocą projektów w formacie Lean Workout. Fan koncepcji Kaizen. Uważa że najlepsze procesy i projekty opierają się na na zaangażowaniu liderów i odpowiedzialności pracowników. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, doświadczony trener Lean i Six Sigma. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Prezes i członek-założyciel stowarzyszenia Service Process Improvement Network. Bardzo lubi występować na konferencjach.
Prywatnie mąż, ojciec, fotograf i początkujący budowniczy mini robotów.

Powrót do listy szkoleń

 

Rozwój kompetencji zespołu w warunkach rynku pracownika

Program (8 godzin):

1.Rynek pracownika i konsekwencje dla organizacji.

2.Pracownicy wiedzy i co ich motywuje do pracy?

3.Składowe kompetencji.

4.Podejście Lean od rozwoju kompetencji pracowników.

5.Matryca Kompetencji – potężne narzędzie Lean.

6.Multikompetencje czy specjalizacja, czyli w jaką stronę rozwijać zespół?

7.Najczęstsze problemy i pytania uczestników.

 

Po szkoleniu będziesz potrafić:

  • przygotować Matrycę Kompetencji,
  • zaplanować rozwój zespołu,
  • lepiej motywować pracowników.
wolak 150x200 Trener:

Michał Wolak prowadzi projekty doradczo-wdrożeniowe i szkoli z zakresu Lean Management zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych (SSC i BPO). Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie, coachingowe oraz doradcze.
Z pasją przekazuje swoją wiedzę i umiejętności, prowadząc szkolenia z takich zagadnień jak Lean Management, techniki Kaizen, umiejętności przywódcze, efektywna komunikacja. Jako prezes zarządu odpowiada za rozwój strategiczny firmy Lean Action Sp. z o.o., która od 2004 r. podnosi efektywność polskich przedsiębiorstw. Przeprowadził liczne projekty, osiągając dzięki nim wymierne efekty. Od młodości interesuje się Dalekim Wschodem – Chinami i Japonią. W wolnym czasie chodzi po górach, jeździ na nartach i tańczy tańce latynoamerykańskie. Jest też pasjonatem żeglarstwa.

Powrót do listy szkoleń

Visual Management – zarządzanie wizualne w biurze

Program (8 godzin):

1.Wprowadzenie do zarządzania wizualnego (VM).

2.Elementy dashboardu oraz codziennego spotkania (huddle).

3.Tworzenie efektywnych dashboardów, wizualizacja danych.

4.Codzienne spotkania przy tablicy – jak zacząć?

5.Praca z oporem.

6.Audyt jako narzędzie służące stabilizacji.

7.Najczęstsze błędy we wdrażaniu VM.

 

Po szkoleniu będziesz potrafić:

  • Stworzyć dashboard do zarządzania pracą zespołu,
  • Wdrożyć dashboard oraz codzienne spotkania w pracy zespołu,
  • Radzić sobie z najczęstszymi problemami związanymi z wdrożeniem VM.
Agata_Baran

baraniak 200

Trenerzy:

Agata Zydroń ukończyła studia ekonomiczne na UE w Krakowie. Profesjonalnie zajmuje się wdrażaniem CI w procesach usługowych (z krótkim acz bogatym epizodem produkcyjnym), prowadzeniem szkoleń Lean i warsztatów VSM oraz wdrażaniem zarządzania wizualnego. Poza przełożeniem pasji na rozwój zawodowy prywatnie wdraża kanban w lodówce, kampanie czerwonej kartki w szafie, wizualne zarządzanie w pralni i planuje następne. A w wolnym jeszcze czasie jeździ na nartach zjazdowych
i skiturowych, longboardzie, rolkach, rowerze, koniach i robi kolejne kroki ku motorowi.

Michał Baraniak, Local Continuous Improvement Leader w Euroclear. Z wykształcenia filozof, z zawodu księgowy – przekonany, ze prawdziwe usprawnianie wydarza się na styku tych dziedzin. Dużą radość sprawia mu prowadzenie szkoleń. W życiu prywatnym szczęśliwy mąż, ojciec i marzyciel.

Powrót do listy szkoleń

 

Jak poprowadzić swoje pierwsze szkolenie Lean Intro

Program (8 godzin):

1.Po co prowadzić szkolenie Lean Intro?

2.Elementy szkolenia Lean Intro.

3.Wprowadzenie do narzędzi szkoleniowych (według cyklu Kolbe’a).

4.Symulacja Lean – gra oraz szczegółowa analiza.

5.Prowadzenie efektywnych dyskusji szkoleniowych

6.Najczęstsze problemy i pytania uczestników.

 

Po szkoleniu będziesz potrafić:

  • przygotować szkolenie Lean Intro dla swojej organizacji,
  • dobrać przykłady z procesu do użycia w szkoleniu,
  • poprowadzić pierwsze szkolenie Lean Intro.
2015-dlh-1-160x240 Trener:

Andrzej Kinastowski od 10 lat pomaga firmom SSC i BPO usprawniać dostarczane procesy przez wdrażanie Continuous Improvement, Process Excellence, pracę nad strategią i kadrą zarządczą. Praktyk wdrażania Lean w procesach biurowych za pomocą projektów w formacie Lean Workout. Fan koncepcji Kaizen. Uważa że najlepsze procesy i projekty opierają się na na zaangażowaniu liderów i odpowiedzialności pracowników. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, doświadczony trener Lean i Six Sigma. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Prezes i członek-założyciel stowarzyszenia Service Process Improvement Network. Bardzo lubi występować na konferencjach.
Prywatnie mąż, ojciec, fotograf i początkujący budowniczy mini robotów.

Powrót do listy szkoleń